Gjest lamamma Skrevet 10. juni 2005 #1 Skrevet 10. juni 2005 Når kan babyen sitte i barnesykkelsete og bæremeis?
Emma3 Skrevet 10. juni 2005 #2 Skrevet 10. juni 2005 Eg spurde ein fysioterapeut om når man kan begynne bruke bæremeis. Ho sa at barnet burde kunne sitte stødig sjølv og ha god balanse. Du bør begynne med kort stunder kvar gang, f.eks. 15 min. Og gjerne i et ter.eng som ikkje er ulent i begynnelsen. Har ei svigermor som svært gjerne vil ta med seg tulla på fjelltura i sommar,men må nok skuffe ho med at det er for tidlig no.
Thomasine Skrevet 11. juni 2005 #3 Skrevet 11. juni 2005 Jeg har også hørt/lest at barnet skal kunne sitte og sette seg opp selv før man aktivt tar i bruk sykkelsete/meis over lengre tid.
monja Skrevet 11. juni 2005 #4 Skrevet 11. juni 2005 Barnet må sette seg opp selv og sitte stødig. Bergans sier at kan barnet sitte 4 minutter på gulvet skal det kun sitte 4 minutter i meis. Kan det sitte 4 timer på gulvet kan det sitte 4 timer i meis.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #5 Skrevet 12. juni 2005 Det har jeg hørt også...Samme gjelder sånn hoppehuske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå