Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens! Jeg var nylig hos frisør og fikk tatt permanent. Jeg har hatt det tidligere og har vært storfornøyd. Denne gangen gikk jeg til en annen frisør av diverse årsaker, og ble ikke fullt så fornøyd. 

Underveis i prosessen synes jeg at frisøren var veldig flink og det virket som at hun visste hva hun gjorde. Jeg satt med tørker helt på slutten og synes håret så nydelig ut. Men, helt til slutt børstet hun håret mitt. Etter min mening sklei noen (en god del) av krøllene ut, slik at noen steder er håret helt rett igjen. Jeg kan ikke huske at frisør tidligere har gjort dette etter å ha tatt permanent. Etter litt søking på nettet ble jeg litt usikker. Er det slik at egentlig skulle ikke frisøren ha børstet håret mitt? 

Jeg tenker uansett at jeg skal si ifra til frisøren for å få det ordnet på, for nå etter en stund er det nesten ingen krøller igjen (dette har jeg ikke opplevd tidligere). Burde jeg be frisøren om å ikke børste håret mitt på slutten når jeg går tilbake igjen for å få det fikset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at krøllene har blitt helt borte? Altså at de ikke "kom tilbake" når du vasket det?

Er er sjelden noe særlig lurt å børste krøller, naturlige eller permanent, da det gjør håret veldig brusete, men jeg har ikke hørt om at krøller blir helt borte av det når det har blitt vætet igjen.

Skrevet
22 minutter siden, Teatrica skrev:

Mener du at krøllene har blitt helt borte? Altså at de ikke "kom tilbake" når du vasket det?

Er er sjelden noe særlig lurt å børste krøller, naturlige eller permanent, da det gjør håret veldig brusete, men jeg har ikke hørt om at krøller blir helt borte av det når det har blitt vætet igjen.

Noen steder er krøllene helt vekke, men for det meste er det litt bølger igjen, så det er ikke helt vekke. Men krøllene var utrolig fine før frisøren børstet håret mitt, da var jeg veldig fornøyd. Også børstet hun det og krøllene ble på en måte "dratt ut". Senere så jeg at noen steder var krøllene helt vekke, omtrent litt mindre enn halvparten av håret. Ellers er det bølgete og som du sier brusete. Jeg har selv ikke børstet håret.

Tidligere jeg har hatt permanent har dette ikke skjedd, altså frisør har ikke børstet håret, og da har ikke dette skjedd så lurte på om det er en sammenheng der? 

Skrevet
1 minutt siden, Emma2387 skrev:

Noen steder er krøllene helt vekke, men for det meste er det litt bølger igjen, så det er ikke helt vekke. Men krøllene var utrolig fine før frisøren børstet håret mitt, da var jeg veldig fornøyd. Også børstet hun det og krøllene ble på en måte "dratt ut". Senere så jeg at noen steder var krøllene helt vekke, omtrent litt mindre enn halvparten av håret. Ellers er det bølgete og som du sier brusete. Jeg har selv ikke børstet håret.

Tidligere jeg har hatt permanent har dette ikke skjedd, altså frisør har ikke børstet håret, og da har ikke dette skjedd så lurte på om det er en sammenheng der? 

Har du vasket håret etter at du tok permanent?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Teatrica skrev:

Har du vasket håret etter at du tok permanent?

Ja, men kun 1 gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...