Iskvinnen Skrevet 10. juni 2005 #1 Skrevet 10. juni 2005 Jeg skal ut å kjøpe sportsvogn i helga, har jeg tenkt da. Jeg undres veldig hva jeg skal kjøpe. Synes trehjulingene er veldig stilige, men hvor praktiske er de egentlig??? Sønnen min sover ca fire til fem timer ute i vogna hver dag, så den må ha full liggestilling, og god plass til voksipose til høsten. Jeg vil også ha mulighet til å trille utenfor asvaltveiene. Hvilke erfaringer har dere andre? Er det et merke dere vil anbefale. Priser varierer jo veldig ser jeg er det lurt å kjøpe en dyr vogn, eller finnes det rimelige vogner som er like gode?
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 Min erfaring med trehjulingene er at de er veldig vinglete, en unge i barnehagen hadde en sånn og det va nesten umulig å trille på litt ujevn grunn... Det finnes mange bra brukte vogner også, feks på finn.no...
Gjest skindeep Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 Jeg vil gjerne anbefale sportvognen jeg har da.. Svithun. Med den kan du legge ryggen helt flatt, så har det to andre sittestillinger, en litt liggende og en rett opp og ned! Fotbrettet kan man også legge rett ut eller ha det nedover. Du kan velge om du vil ha vognen forover-eller bakovervendt! Ganske enkel å snu håndtaket på den! Jeg er utrolig fornøyd med den vognen! Jeg betalte 2500,- for den. Har også et lite tittevindu på kalesjen så barnet kan se ut når det ligger. Den kan du lukke og åpne ved borrelås! Lufthjul og greier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå