AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Noen som har slitt med å bli gravid, som har blitt det etter å ta solarium eller vært på sydentur? Hører fler i venninnegruppa mi om at det er "kjent" .. er det isåfall samme som å ta d vits? Anonymkode: ccb21...059
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Dette er bare tull. Anonymkode: 40757...61e 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Det er nok bare tull, ja. Jeg har hørt om at sollys i sommermånedene er med på å øke fruktbarheten. Hvis det stemmer, handler det nok om D-vitaminer (som kan påvirke fruktbarhet hvis man faktisk har for lite av det). Men at det ofte blir født en del barn 9-10 mnd. etter sommeren, handler nok mest om at folk har hadde ferie og var lettkledde og da endte de opp med å unnfange barn. Og soling hjalp dårlig her, ferie også forsåvidt (vi reiste til California i noen måneder før vi startet opp med IVF). Og så kom det et barn uten prøverør seinere, unnfanget i den mørkeste årstiden. Anonymkode: c0756...e9a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 Aldri tenkt på det, men jeg har det. Eneste gang jeg har blitt naturlig gravid, uten noen form for behandling, var etter 2 uker i Syden med masse soling😎🤣 Anonymkode: 37121...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå