Gå til innhold

Elevanse kapsler! Kan noen vise meg innholdet? Jeg tror jeg ble lurt i meg dette som barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var ca 10 år gammel bodde jeg i et fosterhjem som prøvde å få meg till BUP. Jeg nektet og jeg var kjempe vrang og et vanskelig barn. De fikk meg inn til BUP kanskje 3 ganger til sammen. Fostermor fikk utlevert noen perlelignende pittesmå greier som skulle blandes i vann også skulle jeg drikke det. De fikk overtalt meg til å ta dette en stund og jeg begynte å bli roligere og i mye bedre humør, følte meg også bedre, men når jeg fikk kommentarer på at jeg hadde blitt "annerledes" så nektet jeg å fortsette å ta det. Så jeg sluttet. Jeg har lest på nettet at elevanse kapsler kan åpnes og blandes i vann, men finner ikke ut av hvordan innholdet ser ut... kan det ha vært det jeg fikk?? Eller noe annet dere kan tenke dere? 

Anonymkode: bb6e7...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke adhd diagnose. Men jeg skal utredes snart. 

Skrevet

Jeg tror det var ca 5 sånne små perler som skulle løses opp i vann. De var på størrelse med et chiafrø, men gjennomsiktige mener jeg å huske. 

Skrevet

Elvanse har hvitt pulver inni seg, så er nok ikke det du fikk. Er bare 5-6år siden de ble godkjent i Norge også, så kommer an på hvor lenge siden det er snakk om. Du kan jo ringe bup og be om innsyn i journalen din så får du svar. 

Anonymkode: 6dd45...9e3

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det var Elvanse eller annen amfetamin. Elvanse er som den over meg sier ganske nytt, så med mindre du er veldig ung var det ikke det. Høres også rart ut at å gi amfetamin til noen uten å stille en diagnose først.

Be om å få journalen din, så får du vite hva det var.

Anonymkode: 5f2f8...286

• Liker 1
Skrevet

Dette står i papirene dine. Be om å få de utlevert så slipper du mye grubling og arbeid. 

Anonymkode: 20c84...3f5

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som homøopatisk medisin spør du meg. 

Anonymkode: 913a5...6b6

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som homøopatisk medisin spør du meg. 

Anonymkode: 913a5...6b6

Dette var det første jeg tenkte også. Husker broren min fikk noe lignende da han var liten. 

Anonymkode: 92e57...2c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...