Gå til innhold

Hvor mye har dere brukt kjæledyra som unnskyldning?

Anbefalte innlegg

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg måtte en gang ringe et selskap som hadde sendt oss

en regning og be om å få den tilsendt på nytt, for

rottweileren min HADDE faktisk spist halve regninga!!

Jeg følte meg rimelig dum, og spurte dama om det var

mange som hadde brukt den (etter at jeg forsikra henne

om at MIN historie faktisk VAR sann).

Hun flirte litt og sa at hun hadde hørt det maaange

ganger, faktisk.

Ellers har jeg brukt hund og katt til å slippe:

Familiebesøk

Venninnebesøk

Barneselskap

Og en gang beskyldte jeg hundene for å være grunnen

til at jeg kom for seint på jobb, men så hadde jeg bare

brukt veldig lang tid på badet. :oops:

Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min nysgjerrige pus ramla ut av vinduet i tredje etasje midt på natta. (Han var ikke gamle karen da. I tillegg hadde vi nettopp flytta, så dette var tredje stedet han måtte utforske på kort tid. Han eeelsket å sitte i vinduet og se ned på livet). Han fikk heldigvis ingen alvorlige skader, men vi lå på magen en god stund og forsøkte å lokke han fram fra under en bil. Når alt hadde roet seg, og vi hadde konsultert veterinærvakt, kunne vi legge oss igjen. Og selvfølgelig greide jeg å forsove meg til jobben - min første eller andre dag i ny jobb faktisk :oops: Det var rimelig flaut, men sjefen skjønte jo hvorfor.

Etter jobb var det bare å snirkle seg vei til nærmeste veterinær for en grundig sjekk, men alt sto bra til bortsett fra litt neseblod, et par skrubbsår og en forstuet pote.

Gjest Gitte
Skrevet

tjaaa... skulle ut å shoppe med ei venninne for litt siden, men måtte melde avbud fordi bikkja hadde diare. kunne ikke la hu være alene hjemme fordi vi måtte løøpe ut så fort hu peip..

det var jo sant, og jeg hadde lyst til å dra å handle :/

Gjest villfrid
Skrevet

jeg skulle på skolen en morgen jeg gikk på ungdomsskolen, katten min spøy under spisebordet i stua på teppet. jeg måtte selvsagt tørke opp spyet før jeg dro til skolen ellers ville det jo stinke av teppet! jeg sa det til læreren men han trodde meg ikke :roll:

sikkert fordi jeg skulka en del på ungdomsskolen

Gjest Gjesta
Skrevet

Har faktisk aldri brukt katten min som unnskyldning for noe - men takk for tipset! :ler:

Skrevet

Har brukt hunden som en unnsyldning opptil flere ganger ja, for å slippe å være med på ting, møte folk osv.

Skrevet

Min kjære far kunne ha gjort det.

Han hadde satt fram en eske med kvitteringer ol på hemsen fordi det snart var tid til å begynne på selvangivelsen.

Det er dessverre den store og bortskjemte kattens favorittsted. Og selv om den hadde vært husrein i 10 år hørte vi den rigge seg til oppi eska, for deretter å pisse på pappas kvitteringer! Det er en bratt trapp opp dit og det var på en måte litt for sent... :ler::ler:

Det ble månelyst da ja.. I fem sekunder. Pappa er for glad i katten...

Det ironiske er at pappa liker å skrive selvangivelsen! :klaske:

Skrevet

Jada, jeg har brukt hundene som unnskyldning flere ganger. Blant annet til jul i fjor. Det var tid for juleselskap hos svigermor. Vi var ikke på talefot på den tiden, og jeg får av forskjellige grunner ikke ha med hundene til henne. Jeg sa jeg dessverre måtte jobbe på formiddagen, slik at ikke hundene kunne være alene både dag og kveld, så vi kunne ikke komme. Mannen min støttet det, da han skjønte hvorfor jeg ikke vil dit da.

Ellers har jeg vært hjemme fra jobben med syk hund to ganger.

Skrevet

Faktisk aldri brukt dyret uten at det har vært sant ....

Gjest Embla s
Skrevet

Det har jeg aldri gjort! Men jeg har kommet sent til jobb ol. pga dyrlegebesøk.

Skrevet

ikke enda.. men jeg skulle ønske at jeg allerede hadde fått Nemi hjem, for vi må på fest med jobben til mannen i dag... hadde vert fint å kunne si "åh desverre..."

Men men... :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...