AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Vi var på visning for 3 dager siden, en veldig fin leilighet på bildene, når vi kom dit så det helt annerledes ut. Ikke hjemmekoselig som på bildene, og det luktet noe helt forferdelig «mat». Vi var inne i nøyaktig 2 min. Huseier skrev i annonsen at hen ikke ville ha dyr og røyk. Men i dette tilfellet hadde røyk vært deilig i forhold. Syns hen kunne opplyst om lukten ettersom vi kjørte ganske langt for å se på leiligheten. Det ble ikke noe leieforhold på oss. Men hva tenker huseiere som tillater så til de grader ødeleggende lukt? Anonymkode: 85719...58a
Million Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 De kan selvfølgelig ikke styre hva leietagere lager til middag. Hva trodde du? At utleiere kan bedrive sånn kadaverdisiplin og herske over leieboere at de bestemmer hva som får lages til lunsj og middag hjemme hos folk? Hvordan skulle det gå til? 16
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Det er ikke pga lukt at røyk ikke godtas, det er fordi røyken setter seg i vegger og tak og forblir. De forsvinner ikke med en god utlufting, slik som matos. Anonymkode: f3881...036 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke pga lukt at røyk ikke godtas, det er fordi røyken setter seg i vegger og tak og forblir. De forsvinner ikke med en god utlufting, slik som matos. Anonymkode: f3881...036 Og da er det ikke lukt? Det er lukten som setter seg i vegger, tak og stort sett overlalt. Dette var ikke normal matos som kunne luftes ut. Jeg ville helller bodd i en fast food sjappe. (Noe jeg selvfølgelig ikke vil) Anonymkode: 85719...58a 3
Million Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da er det ikke lukt? Det er lukten som setter seg i vegger, tak og stort sett overlalt. Dette var ikke normal matos som kunne luftes ut. Jeg ville helller bodd i en fast food sjappe. (Noe jeg selvfølgelig ikke vil) Anonymkode: 85719...58a Kan det ha vært mat som har ligget og råtnet i romtemperatur eller noe? Altså ikke matlaging, men mat som har blitt liggende fremme. Endret 26. februar 2020 av Million
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 Jallamat... 🤔 Anonymkode: 844cb...28a 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #7 Skrevet 26. februar 2020 3 minutter siden, Million skrev: Kan det ha vært mat som har ligget og råtnet i romtemperatur eller noe? Altså ikke matlaging, men mat som har blitt liggende fremme. Det luktet råttent, og hvitløk. Jeg har ikke vært borti maken. Anonymkode: 85719...58a 1
Million Skrevet 26. februar 2020 #8 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det luktet råttent, og hvitløk. Jeg har ikke vært borti maken. Anonymkode: 85719...58a Kanskje de som bodde der før, ville være litt fulle av faen og lot mat ligge fremme etter at de flyttet ut, og så har ikke utleier/husverten vært der og sett det i tide? 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #9 Skrevet 26. februar 2020 2 minutter siden, Million skrev: Kanskje de som bodde der før, ville være litt fulle av faen og lot mat ligge fremme etter at de flyttet ut, og så har ikke utleier/husverten vært der og sett det i tide? De bodde der fremdeles. Anonymkode: 85719...58a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #10 Skrevet 26. februar 2020 Sikkert noen luringer som har stappet en reke eller to inn i gardinstanga før de leverte nøklene og takket for seg 😂 Anonymkode: 10a19...80c 7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #11 Skrevet 26. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert noen luringer som har stappet en reke eller to inn i gardinstanga før de leverte nøklene og takket for seg 😂 Anonymkode: 10a19...80c Eller en hel rekebutikk Anonymkode: 85719...58a 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #12 Skrevet 26. februar 2020 Det er vel noen som bor der som daglig lager eksotisk mat. Er en grunn for at naboer av slike sliter med å få solgt leilighetene sine pga matlukt. Anonymkode: 84607...b4e 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #13 Skrevet 26. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel noen som bor der som daglig lager eksotisk mat. Er en grunn for at naboer av slike sliter med å få solgt leilighetene sine pga matlukt. Anonymkode: 84607...b4e At det lukter inn til naboen? 😳 stakkars naboer da Anonymkode: 85719...58a 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #14 Skrevet 26. februar 2020 Kanskje de hadde hatt fiskemat til middag? Eller noe annet illeluktende. F.eks noe så enkelt som fiskekaker synes jeg lukter dritt i huset hele dagen. Huseier kan dessverre ikke bestemme hva leieboeren skal ha til middag, selv om jeg personlig synes at leietaker kan ta litt hensyn til det akkurat den dagen det skal være visning. Anonymkode: eb170...b8e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #15 Skrevet 26. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de hadde hatt fiskemat til middag? Eller noe annet illeluktende. F.eks noe så enkelt som fiskekaker synes jeg lukter dritt i huset hele dagen. Huseier kan dessverre ikke bestemme hva leieboeren skal ha til middag, selv om jeg personlig synes at leietaker kan ta litt hensyn til det akkurat den dagen det skal være visning. Anonymkode: eb170...b8e Men det lukter jo bare mat. Anonymkode: 85719...58a 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #16 Skrevet 28. februar 2020 Var på visning en gang i en kjellerleilighet hvor det stinka «mat». De påsto at de nettopp hadde lagd mat. Ba om å få komme på visning senere, og det var samme kvalmende currystanken. Blandet med mugglukt. Det var helt grusomt og det stinka av klærne våre etter å ha vært der på visning... curry setter seg i vegger, rør, vifter, avløp, tak, gulv og alt. Og det hjelper ikke å male, hele leiligheten må saneres og behandles av firma som tar seg av sånt og da er det gjerne bra i en kort stund før stanken er tilbake. Det var ikke tilfeldigvis i Trøndelag dere var på visning? Anonymkode: 56097...9ff 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #17 Skrevet 28. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på visning en gang i en kjellerleilighet hvor det stinka «mat». De påsto at de nettopp hadde lagd mat. Ba om å få komme på visning senere, og det var samme kvalmende currystanken. Blandet med mugglukt. Det var helt grusomt og det stinka av klærne våre etter å ha vært der på visning... curry setter seg i vegger, rør, vifter, avløp, tak, gulv og alt. Og det hjelper ikke å male, hele leiligheten må saneres og behandles av firma som tar seg av sånt og da er det gjerne bra i en kort stund før stanken er tilbake. Det var ikke tilfeldigvis i Trøndelag dere var på visning? Anonymkode: 56097...9ff Det jeg tenker må gjøres her også, sanere, eller rive ned alt. Her luktet det så til de grader hvitløk, fett og råttent at her må det munnbind og drakt for å gå inn. Og dette syns jeg skulle vært opplyst på forhånd av huseier. Dette var i Østfold. Anonymkode: 85719...58a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå