AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Sønnen min klager på at sjampoen han bruker i gym/bading på skolen ser ut som sjampo for babyer å vil heller ha en annen. Nå bruker vi Dr greve Pharma sjampo fra apoteket. Noen som kan anbefale en annen sjampo til en gutt på 8-9 år? Anonymkode: 3b7b2...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Noe som ikke har mye parfyme er å anbefale, de hater at håret skal lukte blomstereng Anonymkode: 19e54...41b
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 Det er den alderen de vil ha noe som lukter MANN! Kjøp noe med adidas på 😊 Eller en dobbel-dusj..... sjampo og såpe i et, fra matvarebutikken. 20,- og er temmelig poppis. Anonymkode: bd902...e2a 4
skruf Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 (endret) Jeg har fem lillebrødre, og alle brukte Asan 3-1 da de var yngre (nå er de voksne, men tror faktisk flere av de bruker den fortsatt; lettvint med ett produkt som funker til både hud, hår og nedentil). Antar de begynte å bruke den da de var yngre pga flasken er sort, ser tøff ut og lukter litt mann, ergo kul å ha med til gymtimene 😄 Når jeg googlet den nå så ser jeg at den er ikke så halvgærn; den har riktig pHverdi ift underliv og er fri for parabener, og flasken ser «tøff» ut og lukter mann (viktig for dusjen med klassekompiser etter gym og svømming) https://www.asan.no/produkter/asan-mild-trippeldusj-article258-849.html Endret 26. februar 2020 av skruf 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #7 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Trampe skrev: Min bruker Fructis. Den mener han er damesjampo å vil ikke bruke den. Anonymkode: 3b7b2...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #8 Skrevet 26. februar 2020 Kjøp i frisørsalong. Bedre sjampoer der. Anonymkode: ca9c3...8f3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #9 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøp i frisørsalong. Bedre sjampoer der. Anonymkode: ca9c3...8f3 Dessverre sier økonomien nei til det. Bruker selv også bare sjampo fra matvarebutikken. Anonymkode: 3b7b2...fcb 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #10 Skrevet 26. februar 2020 Jeg kjøpte Fila på Cubus til guttene her i hus ☺️ Anonymkode: 578bc...837 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #11 Skrevet 26. februar 2020 Bruker ikke shampoo. Man trenger bare en såpe til alt, jeg bruker Neutral såpe. Den er uten parfyme osv. Anonymkode: a6b4a...399 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #12 Skrevet 26. februar 2020 Er denne grei? Anonymkode: 3b7b2...fcb 1
Sjokoladefruen Skrevet 26. februar 2020 #13 Skrevet 26. februar 2020 Herregud, det er et barn. Sjampo har ikke kjønn, sist jeg sjekket🤦🏼♀️ Ta med barnet på butikken, be han selv velge noe han synes lukter godt. Og så driter du i om det lukter blomster eller Adidas parfyme, alt er da for alle. Fader altså. 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #14 Skrevet 26. februar 2020 46 minutter siden, Sjokoladefruen said: Herregud, det er et barn. Sjampo har ikke kjønn, sist jeg sjekket🤦🏼♀️ Ta med barnet på butikken, be han selv velge noe han synes lukter godt. Og så driter du i om det lukter blomster eller Adidas parfyme, alt er da for alle. Fader altså. Jeg er veldig lite opptatt av kjønnede produkter, men ville du selv brukte en sjampo fra Dobbel dusch etc med skikkelig mannslukt? Og deo fra en manneparfyme? Hi, kjøp en fra Adidas etc. Hvis den er dyr kan du etterfylle den med Asan etc, de er veldig billige. Disse blomstergreiene er grusomme uansett kjønn 😉 Anonymkode: b1b5c...aac 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #15 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Sjokoladefruen skrev: Herregud, det er et barn. Sjampo har ikke kjønn, sist jeg sjekket🤦🏼♀️ Ta med barnet på butikken, be han selv velge noe han synes lukter godt. Og så driter du i om det lukter blomster eller Adidas parfyme, alt er da for alle. Fader altså. Tror ikke er lukten han bryr seg om men utseende på sjampoflasken. Den han har nå er barnslig motiv på. Anonymkode: 3b7b2...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #16 Skrevet 26. februar 2020 Kjøp en tøff sjampo/dusjsepe med manneutseende. Når den er opptatt, erstatter du innholdet med favoritten Anonymkode: 006a4...80d 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #17 Skrevet 26. februar 2020 Opptatt = oppbrukt Anonymkode: 006a4...80d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #18 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig lite opptatt av kjønnede produkter, men ville du selv brukte en sjampo fra Dobbel dusch etc med skikkelig mannslukt? Og deo fra en manneparfyme? Hi, kjøp en fra Adidas etc. Hvis den er dyr kan du etterfylle den med Asan etc, de er veldig billige. Disse blomstergreiene er grusomme uansett kjønn 😉 Anonymkode: b1b5c...aac Fant en fra adidas til 25 kr på nettet da riktig nok men så ut som det var gratis frakt hvis ikke kjøper jeg bare den fra adidas å etterfyller med asan ja,takk for tips Anonymkode: 3b7b2...fcb
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #19 Skrevet 26. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dr greve Ikke så veldig kult å være 9 år og stå i dusjen med kompisene og vaske håret med fittesåpe. Anonymkode: 6ab2e...cad 4
Sjokoladefruen Skrevet 26. februar 2020 #20 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig lite opptatt av kjønnede produkter, men ville du selv brukte en sjampo fra Dobbel dusch etc med skikkelig mannslukt? Og deo fra en manneparfyme? Hi, kjøp en fra Adidas etc. Hvis den er dyr kan du etterfylle den med Asan etc, de er veldig billige. Disse blomstergreiene er grusomme uansett kjønn 😉 Anonymkode: b1b5c...aac Jeg bruker deo og parfyme som i følge samfunnet skal brukes av menn, jeg. Fordi de lukter hundre ganger bedre enn alle disse søte, duftene ment til damer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå