Centimeteren Skrevet 25. februar 2020 #1 Del Skrevet 25. februar 2020 https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-duoen-roper-sjokkromanse/72176648 Andre som ble veldig overrasket? Ingen tvil om at de hadde god kjemi på Farmen, men trodde det var vennskapelig. Hadde de ikke forhold på hver sin kant? Veldig hyggelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. februar 2020 #2 Del Skrevet 25. februar 2020 Tenkte det var et PR stunt jeg da... Men men, hvis de har funnet "kjærligheten" så er jo det hyggelig for de.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 25. februar 2020 #3 Del Skrevet 25. februar 2020 Den så jeg ikke komme, nei - men jeg heier selvfølgelig på kjærligheten ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 25. februar 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 25. februar 2020 8 minutter siden, FrøkenMånestråle said: Tenkte det var et PR stunt jeg da... Men men, hvis de har funnet "kjærligheten" så er jo det hyggelig for de.. Om det var PR stund hadde de vel blitt stått fram når Torpet gikk på TV og ikke et flere måneder senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. februar 2020 #5 Del Skrevet 25. februar 2020 19 minutter siden, Centimeteren skrev: Om det var PR stund hadde de vel blitt stått fram når Torpet gikk på TV og ikke et flere måneder senere? Ikke vet jeg, bare det første jeg tenkte. Er jo åpenbart at de liker oppmerksomhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onille Skrevet 26. februar 2020 #6 Del Skrevet 26. februar 2020 Jeg klarer ikke tro på at dette er sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. februar 2020 #7 Del Skrevet 26. februar 2020 Hun er jo lesbisk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 26. februar 2020 #8 Del Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Luna Llena skrev: Hun er jo lesbisk ? Hun er ikke så nøye på det, har vært gift med en mann og en kvinne før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 26. februar 2020 #9 Del Skrevet 26. februar 2020 2 timer siden, DianaV skrev: Hun er ikke så nøye på det, har vært gift med en mann og en kvinne før. ....eller bifil, som det også heter 😆 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 26. februar 2020 #10 Del Skrevet 26. februar 2020 45 minutter siden, vintage skrev: ....eller bifil, som det også heter 😆 Tenkte mer på valg av partner denne gang 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. februar 2020 #11 Del Skrevet 26. februar 2020 Merket meg mest overskriftene i media jeg. "Sjokkromanse". Eh, nei... kanskje overraskende - ja, men ingen fikk sjokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. februar 2020 #12 Del Skrevet 26. februar 2020 Jeg er sjokka, en så uspiselig mann. Rasist og mannssjåvinistis, Eunike må ha røyket drivved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 26. februar 2020 #13 Del Skrevet 26. februar 2020 Så ikke den komme! Frank er så usivilisert og Eunike fremstår mer moden for alderen enn det han gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 26. februar 2020 #14 Del Skrevet 26. februar 2020 Ble veldig overrasket, men gud så hyggelig og gøy. Så de begge på farmen og fikk sansen for de begge to 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 26. februar 2020 #15 Del Skrevet 26. februar 2020 Jeg tror nå det er et PR-stunt jeg da, men time will show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telegrafen Skrevet 11. mars 2020 #16 Del Skrevet 11. mars 2020 Hun har jo sagt før at hun faller for person og ikke kjønn. De har det jo veldig moro sammen, og de lager også god underholdning. Håper å få se mer av de sammen som par! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå