Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er introvert men kan samtidig jobbe med folk rundt meg, kombinert med at jeg kan være for meg selv med egne oppgaver. Er rolig av meg og liker å ha fokus på det jeg holder på med. Har ingen relevant utdanning, da jeg ikke helt vet hva jeg skal bli. Men det betyr ikke at jeg ikke har prøvd. 

Har bare hatt dårlige erfaringer med arbeid i helsevesenet, så det ønsker jeg å styre unna. Vet ikke om barnehage er like ille som sykehjem, hva arbeidsmiljø angår. Har bare inntrykk av at det å jobbe med mennesker bare byr på intriger og bråk i kvinnemiljøet.

Å være selvstendig næringsdrivende er ikke noe for meg. Jeg har verken gode ideer, selvtillit eller penger til å satse på det. Å jobbe som isbil selger og postbud ser jeg på som litt ensomme jobber. Vil jo gjerne ha litt menneskelig kontakt i jobben.

Forslag og tips mottas med stor takk :) 

Anonymkode: 8daed...7f0

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du bør si noe om hvor gammel du er og hvilke fag som interesserer deg? Hva betyr «ingen utdannelse»? Har du fullført VGS? Hva har du prøvd? Vil du jobbe dagtid, turnus eller rotasjon? Er lønn viktig? Status? Mye eller lite fritid? Er du teoretisk eller praktisk anlagt? 

osv, osv.... Helsevesenet er et typisk kvinnevalg, samme med barnehage. Kunne du tenke deg å jobbe i et mannsdominert yrke isteden?

Skrevet
11 minutter siden, Knirke skrev:

Kanskje du bør si noe om hvor gammel du er og hvilke fag som interesserer deg? Hva betyr «ingen utdannelse»? Har du fullført VGS? Hva har du prøvd? Vil du jobbe dagtid, turnus eller rotasjon? Er lønn viktig? Status? Mye eller lite fritid? Er du teoretisk eller praktisk anlagt? 

osv, osv.... Helsevesenet er et typisk kvinnevalg, samme med barnehage. Kunne du tenke deg å jobbe i et mannsdominert yrke isteden?

Jeg er 33 år, har små barn. Har fullført vgs. Er kunstnerisk og praktisk av meg. Liker og teori, men da innen kosthold/ernæring, trening osv. Er glad i å lage sunn og god mat :) Liker dyr, turer i skog og mark.

Dagvakter er ønskelig, da jeg har en mann som ofte er på jobbreise. Er prisgitt åpningstidene i barnehagen og skolen. Men kan jobbe litt seint når jeg har mannen hjemme(jobber 08-16).

Lønn er ikke så viktig så lenge jeg tjener nok til å betjene huslån, råd til mat, barnehage, regninger osv. Status er heller ikke viktig for meg. En jobb er en jobb.

Ang. fritid er jeg villig til å både gi og ta. 

Anonymkode: 8daed...7f0

Skrevet

Kundeservice på telefon. Der får man ofte «stige» litt i gradene om man er flink til litt mer administrative oppgaver etterhvert. Kanskje ikke hos alle, men hos flere. Det er min erfaring. 

Anonymkode: 16b21...941

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...