AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Har aldri hatt mange venner, men så for 1 og et halvt år siden ble jeg kjent med en jente på en type tilrettelagt jobb. Er en jobb for de som ikke passer inn i vanlige jobber pga av psyken. Hun var veldig grei og vi gikk godt overens.Men etterhvert så endret hun seg litt. Hunslet veldig med selvtiliten sin i starten siden hun gikk på noen antipsykotiske medisiner som gjorde henne feit, men nå har hun slutta på de og da gikk hun ned mye. Nå er hun normal. Men hun er veldig petit av seg i bygning, så hun er mye mindre enn meg nå. Jeg har fortalt henne om meg selv og mine utfordringer, og at jeg kommer til å legge på meg litt fordi jeg prøver å få forbrenningen min på plass, etter spf. Jeg er mye større enn henne, mye høyere og bredere av bygning av natur, noe som gjør at jeg nå er litt større enn henne. Dette er veldig vanskelig for meg, føler meg helt på bunn for tiden og selvtiliten min, det lille jeg hadde er helt borte. Sist gang jeg møtte henne var i går. Hun så meg og hun similte litt, men så tok hun seg sammen. Så sier hun ting her og der som presser meg ned. Lurer på om hunkan vre en narsisitisk? Hun føler seg over meg nå, siden hun ser bedre ut og presser meg ned. Det er veldig vanskelig, og jeg tror ikke jeg orker å være noe mer med henne. Så snakker hun seg selv alltidi ned slik at jeg må svare henne da g si at "neida du er så bra som du er". F.eks hun kan si at jeg er så feit og jeg hater meg selv, også må jeg svare "neida det er du ikke". Da tråkker hun på meg siden jeg er feitere, og jeg har fprtalt henne at jeg har det vanskelig men hun bryr sge jo ikke, og hun ler av meg. Får lyst til å slå henne ned, og fortellle henne hvor styg hun er... Jeg har fortalt henne om hvorfor jeg haf gått opp litt, og hun har sagt at det er greit, men hun ler jo av meg. Føler meg so en dumming. Da jeg prøvde å fortelle henne om in spf, så hørte hun ikke, ,en bare fortsatta å snakke om hvor trist alt er for henne og hvor dum og stygg hun føler seg, så må jeg da si at neida du er pen bla bla bla. Det er alltid synd på henne, og hun klarer ikke å se andre. Virker som om hun faktisk ser andre, men at hun bafe ikke bryr seg. Hva skal jeg gjøre med dette? Skal jeg si at jeg ikke vil være venner med ho mer? Anonymkode: 5bb8f...942
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 er hun en narsisist?.... Anonymkode: 5bb8f...942
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Jeg hadde kuttet. Anonymkode: 15d33...7fa
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde kuttet. Anonymkode: 15d33...7fa Og hvordan synes du jeg skal gjøre det? Jeg er veldig dårlig på sånt. Anonymkode: 5bb8f...942
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 Jeg er også dårlig på det, jeg hadde vel bare "ghostet" henne, latt være å ta noe kontakt, og så finne på unnskyldninger når hun gjør det. Anonymkode: 15d33...7fa
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: er hun en narsisist?.... Anonymkode: 5bb8f...942 Tror man må vite litt mer om personen for å kunne tro det, men mest sannsynlig ikke. Anonymkode: 832fa...e31
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #7 Skrevet 26. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror man må vite litt mer om personen for å kunne tro det, men mest sannsynlig ikke. Anonymkode: 832fa...e31 ts,men hun behandler kjæresten sin på samme måte som meg da...han sliter når det er mørkt ute og har panikkangst. så når vi er sammen på kveldene så ringer ofte kjæresten og lurer på når hun kommer hjem og da baksnakker hun kjæresten sin til meg og sier hun er drit lei han... stakkars han sliter jo.. Anonymkode: 5bb8f...942
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #8 Skrevet 26. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror man må vite litt mer om personen for å kunne tro det, men mest sannsynlig ikke. Anonymkode: 832fa...e31 Hva mener du med mest sannsynlig ikke når vi vet for lite om personen? Anonymkode: 15d33...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå