Gå til innhold

Tegnehanne. Flere som synes det er litt rølpete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For all del noe av det er festlig. Men litt rølpete , enig?

Anonymkode: ea445...2da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Rølpete nei, det er det heller Pondus som er.

Heia Hanne!

Bilderesultater for tegnehanne

Skrevet

Tegnehanne er absolutt ikke rølpete. 

• Liker 11
Skrevet

Hun er herlig! 

Også er det jo bare å la være å lese om du syns det er for ille☺️

Anonymkode: a1b47...24e

• Liker 16
Skrevet

Nei, overhode ikke rølpete

• Liker 10
Skrevet

Heia tegnehanne, Pondus, og alle norske tegneserie-tegnere! 

Anonymkode: 99aaf...e1b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hei, ts! Er det du Tegnehanne selv som står bak denne posten eller noen som kjenner henne som skriver for henne, og du poster her på kvinneguiden for å hente inspirasjon til nye potensielle ideer? ;)

Hva vil du høre? Noe sladder om Tegnehanne som mye av det drittpratet mange av de såkalte "rosabloggerne" får hengende på seg?

Synes Tegnehanne bør bli mer original, flere historier om seg selv istedenfor å henge ut andre i innleggene sine. Mer empati og bedre tegninger. Virker litt barnslig av en 30 åring og tegne som hun gjør. Var det det du ville høre, tegnehanne? ;)

Anonymkode: 3ddb2...6c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer det kvinneguiden i et fremtidlig tegnehanne innlegg? ;)
Lykke til med idésamlingene. Du er ikke så anonym på ferden din som du trur.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ps, nei. Den er ikke rølpete. Det er det nok bare du, tegnehanne som synes fordi du ønsker hat rettet mot deg !!

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Litt men det er jo kanskje litt av greia 

AnonymBruker
Skrevet

Hun har tapt seg, litt. Var hysterisk morsom til tider, før. Nå er det såvidt jeg ler. Men virker som en sympatisk og vittig  dame. 

Anonymkode: c22a6...7b6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har tapt seg, litt. Var hysterisk morsom til tider, før. Nå er det såvidt jeg ler. Men virker som en sympatisk og vittig  dame. 

Anonymkode: c22a6...7b6

Enig i dette. jeg leste alt jeg kom over når hun hadde blogg. Nå leser jeg innimellom det hun har i Aftenposten. Kan hende det er jeg som har blitt eldre da, og ikke hun som har blitt dårligere. 

Anonymkode: 761f6...384

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde egentlig her? Ramla i den store tønna med konspirasjonsteorier?

Anonymkode: f9d46...88c

😂

• Liker 2
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg synes at Tegnehanne er kjempeartig!

Jeg prøver å lete etter en stripe som hun har tegnet til VG for noen måneder siden. Stripen begynner med at hun sier "blablabla" på en uskyldig måte til en venninne, så neste rute ser hun verre ut og sa noe som "blæblæblæ" og ruten etter så hun ut som et troll som grynter/brøler eller noe. Poenget med den stripen er: jo mer man tenker på samtalen man hadde, jo verre var den.

Jeg ville vise denne stripen til en venn. Noen som vet hvor jeg finner denne stripen? Hvilket blad eller hvilken bok? 🙈

Anonymkode: 14e72...4b3

• Liker 1
Skrevet

Har ikke fulgt denne serien så mye men liker den godt jeg, synes kanskje det er er noe "statsansatt" over den, at hun liksom tegner "på vegne av" norge og dermed ikke tør å tenke utenfor boksen eller være provoserende, men det er jo greit det og.

Anonymkode: ef125...c37

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler at jeg er i mindretall som ikke synes tegnehanne er såå artig. Har knapt trukket på smilebåndet, og tegnestilen appellerer ikke til meg. 

Anonymkode: 41d96...a00

• Liker 3
Skrevet
På 23.10.2020 den 8.51, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at Tegnehanne er kjempeartig!

Jeg prøver å lete etter en stripe som hun har tegnet til VG for noen måneder siden. Stripen begynner med at hun sier "blablabla" på en uskyldig måte til en venninne, så neste rute ser hun verre ut og sa noe som "blæblæblæ" og ruten etter så hun ut som et troll som grynter/brøler eller noe. Poenget med den stripen er: jo mer man tenker på samtalen man hadde, jo verre var den.

Jeg ville vise denne stripen til en venn. Noen som vet hvor jeg finner denne stripen? Hvilket blad eller hvilken bok? 🙈

Anonymkode: 14e72...4b3

Denne?☺️

D9824ABE-0C27-4361-B4BD-74D4B9B7941C.jpeg

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...