Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for ti dager siden, og de siste 3 dagene har jeg blitt mer og mer øm på klitorisen. Revnet ikke og sydde ikke på den. Revnet inni skjeden og litt på utsiden, grad 1-2..

noen andre som har født som også ble øm med smerter på klitoris? Livredd for å ha fått nerveskade og ødelagt sexliv :( 

Anonymkode: 8d4f1...0b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok bare øm der fordi du egentlig begynner å få følelsen tilbake der nede etter å ha blitt mørbanket. Jeg syns det skjedde mye rart der nede den første tiden etter fødsel, men så ble jeg helt normal igjen. Er gått 5 måneder nå og alt er fint. Lite sannsynlig at det er en nerveskade :) 

Anonymkode: 8b1e2...165

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble øm av og gå så mye med bind under renselsen... Det kan jo være det som gjør deg øm også?😅

Anonymkode: d47a5...a8d

Skrevet (endret)

Kanskje dumt spørsmål, men kan det være urinrøret du har vondt i? Tenker om du for eksempel har fått kateter kan man gjerne være litt øm etterpå samtidig som at det kan være vanskelig å pinpointe nøyaktig hvor man har vondt når alt er hovent og mørbanket. Og avstanden er jo ikke akkurat så stor. 

Endret av netpuppy
Skrevet

Ja, jeg var øm der noen uker etter fødsel. Ble kateterisert, mulig det var medvirkende. Gikk seg iallefall til.

Anonymkode: cb2c2...b8b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fødte for ti dager siden, og de siste 3 dagene har jeg blitt mer og mer øm på klitorisen. Revnet ikke og sydde ikke på den. Revnet inni skjeden og litt på utsiden, grad 1-2..

noen andre som har født som også ble øm med smerter på klitoris? Livredd for å ha fått nerveskade og ødelagt sexliv :( 

Ja, var øm der og i noen uker. Absolutt ingen skader i ettertid. 

Anonymkode: 8864a...32e

Skrevet

Ja, jeg var veldig øm og følsom i klitoris noen uker etter fødsel. Gikk seg helt fint til, den fungerer som normalt nå 😅 Du må IKKE få panikk for underlivet ennå, la det gå MINST 6 uker før du blir bekymret for noe :) Vet det er vanskelig, men det aller meste går seg til med litt tid altså! 

Skrevet

Ja var kjempe-øm på klitoris og var redd jeg var ødelagt. Nå 6 mnd etter er det helt som før. Tror det har vært slik lenge altså. Men jeg har ikke tenkt spesielt mye på sex i de siste mnd 😄

Anonymkode: 09685...2f0

Skrevet

Phew ok! Tusen takk for svar alle sammen.. da skal jeg roe med ned 😅

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS. Har det akkurat som du beskriver nå. Hvordan gikk det med deg?

Anonymkode: 9d1dc...d9e

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt :-))

Anonymkode: 263d0...692

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Husker du hvor lang tid deg tok? 10 dager siden fødsel her. Og det har bare økt på med vondt de siste tre dagene. I dag har deg vært ille synes jeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så bra! Husker du hvor lang tid deg tok? 10 dager siden fødsel her. Og det har bare økt på med vondt de siste tre dagene. I dag har deg vært ille synes jeg

Det er ikke ts som har svart deg. Se på anonymkodene. 

Men det er bok normalt. 

Ville bare tipse deg om kjølebind ☺️

Anonymkode: 5576a...2fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...