Gjest arghhh Skrevet 10. juni 2005 #1 Skrevet 10. juni 2005 Blir helt lattermild av å se alle slanketrådene som dukker opp her inne på vår/sommer-tid. I hvertfall de slanketrådene som dukker opp nå. :o Sommeren ER jo her...litt for sent å slanke seg nå, er det ikke? Hva gjør dere når høsten og vinteren kommer? Slutter dere da? De fleste går jo opp igjen etter sommerens slankekur. dessuten, det må være sinnsykt kjedelig å passe på hva man spiser hele sommeren. :-? :-? :-?
la_luz Skrevet 10. juni 2005 #2 Skrevet 10. juni 2005 sinnsykt kjedlig å føle seg stygg ut ogå så da. Så da må man jo finne ut hva man har mest lyst til spise det man vil eller ikke. Nå er det jo de som ser bra ut og kan spise hva de vil.... men jeg faller ikke iden kategorien
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #3 Skrevet 10. juni 2005 Jeg er av de som slanker meg, men det har jeg gjort i halvannet år nå, så jeg faller vel ikke i kategorien din! Det er nok en del som har fått kalde føtter i forhold til bikinisesongen nå - men man kan trøste seg med det at de fleste som starter slankinga nå som regel ikke har de største problemene med overvekt! Vi som sliter med kiloene gjør det hele året, og slanker oss når det måtte være, sommer som vinter! Ikke for det, jeg er mye snillere/slemmere med meg sjøl på denne tiden av året - unner meg litt mer og er ikke så fiksert på at kiloene skal av - det viktige nå er å holde vekta stabil fram til høstens innsats igjen! K
MorningStar Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Blir helt lattermild av å se alle slanketrådene som dukker opp her inne på vår/sommer-tid. I hvertfall de slanketrådene som dukker opp nå. :o Sommeren ER jo her...litt for sent å slanke seg nå, er det ikke? Hva gjør dere når høsten og vinteren kommer? Slutter dere da? De fleste går jo opp igjen etter sommerens slankekur. dessuten, det må være sinnsykt kjedelig å passe på hva man spiser hele sommeren. :-? :-? :-? Har man overvekt har man grunn til å passe seg av helsemessige grunner.
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #5 Skrevet 10. juni 2005 Tipper det er mange som har vært og prøvd bikini i prøverommene hos H&M, og fått sjokk...
Gjest gjest 0 Skrevet 10. juni 2005 #6 Skrevet 10. juni 2005 Hvis du ser godt etter så er det mange av slanketrådene her inne som har vært her leeeeeenge!!! Synes du skal passe litt på hva du sier hvis du ikke vet hva det vil si å være overvektig. Jeg har nesten alltid slitt med vekta og det har lite å si om det er vinter, vår sommer eller høst. Men på vinteren er det lett å glemme vekta fordi man har på seg store klær som dekker alt. Når våren nærmer seg husker man at man må vise frem dissende armer og bein og hele kroppen om man ikke vil at den skal forbli hvit. De som faktisk er overvektige slanker seg noek når som heslt på året, men det er de som har fått 2-3 ekstra kilo i løpet av året som slanker seg før bikinisesongen. Og du, selv om vi er i begynnelsen av juni er det ikke for sent å slanke vekk 2-8 kilo hvis man har ferie i juli/august!
la_luz Skrevet 10. juni 2005 #7 Skrevet 10. juni 2005 Har man overvekt har man grunn til å passe seg av helsemessige grunner. :enig_animasjon:
Gjest Sukkerert Skrevet 10. juni 2005 #8 Skrevet 10. juni 2005 Det er nok kjedelig å passe på hva man spiser hele sommeren, men å være misfornøyd med kroppen er nok enda mer kjedelig. Det handler om prioriteringer.
-Fisken- Skrevet 10. juni 2005 #9 Skrevet 10. juni 2005 Tipper det er mange som har vært og prøvd bikini i prøverommene hos H&M' date=' og fått sjokk...[/quote'] Er nok det ja. Mamma er en av dem, hver forsommer.
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #10 Skrevet 10. juni 2005 Jeg orker ikke å tenke på å slanke meg en gang. Jeg spiser det jeg har lyst på.
bonaqua Skrevet 11. juni 2005 #11 Skrevet 11. juni 2005 Tipper det er mange som har vært og prøvd bikini i prøverommene hos H&M' date=' og fått sjokk...[/quote'] Tror jeg hadde med meg 7-8 bikinioverdeler i prøverommet. Ble ikke akkurat overbeigstra. Endte opp med en som var sånn "tja". Orka ikke prøve mer. Nå gjenstår det å se om den kommer til å bli brukt, eller havner i haugen med klær jeg har kjøpt på impuls og aldri bruker!
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2005 #12 Skrevet 11. juni 2005 Det er vel ikke så rart at man blir ekstra forfengelig vår/sommer? Også de som ikke har mange kg ekstra blir vel det?
Gjest z Skrevet 11. juni 2005 #13 Skrevet 11. juni 2005 Skjønner ikke hvorfor det skulle være irriterende. Jeg synes det er positivt, så lenge folk skjønner at de må gjøre en innsats, og ikke etterlyser hvordan-bli-Kate-Moss-på-to-dager-kurer.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2005 #14 Skrevet 11. juni 2005 Det er vel ikke så rart at man blir ekstra forfengelig vår/sommer? Også de som ikke har mange kg ekstra blir vel det? I so agree,... Jeg blir automatisk mer forfengelig jo mer temperaturen stiger. Da skifter jeg ut garderoben, og fresher opp frisyren,...(og hadde jeg vært overvektig, så hadde jeg nok slanket meg jeg også,..).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå