AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Hva brukte du det for og gav det resultater? Jeg vurderer den på tørr hud og for å minske arr. Anonymkode: cc4a1...8c0
loppekasse Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Jeg har brukt det i istedenfor ansiktskrem en periode nå, og synes huden min er mye finere og jevnere i tonen. Veldig fornøyd, kommer til å fortsette med å bruke den
wahaj Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Bruker den på magen 2 ganger daglig etter body roller. Har fungert bra ift løs hud og strekkmerker. Billig også ift andre oljer/kremer som lover det samme. Er fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 8 minutter siden, loppekasse skrev: Jeg har brukt det i istedenfor ansiktskrem en periode nå, og synes huden min er mye finere og jevnere i tonen. Veldig fornøyd, kommer til å fortsette med å bruke den Er den fet? Tetter den porene? Trekker godt og raskt inn i huden? Anonymkode: cc4a1...8c0
loppekasse Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er den fet? Tetter den porene? Trekker godt og raskt inn i huden? Anonymkode: cc4a1...8c0 Jeg syns ikke at den er fet eller at den tetter porene. Syns den trekker fint inn i huden.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 Jeg syns den fungerer supert på ekstra tørr vinterhud, men for meg var det null effekt på strekkmerker og arr. Anonymkode: e125d...a0b
Gjest Raptuza Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 Lukta veldig sterkt parfymelukt og gjorde ingenting for huden. Kasta den til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå