AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Hvordan gjør du det? Anonymkode: 31f6c...aae
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Dette lurer jeg også på, har testet å bare bruke concealer under øynene, rundt nesa og andre steder jeg har ujevnheter men det blir 100 ganger finere med en middels dekkende foundation i stedet.
Badesåpe Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Hvis jeg dropper foundation, så dropper jeg også concealer, contour og øyenskygge. Syns ikke det blir fint uten alt sammen; øyenskyggen holder ikke på oljene øyelokk, concealer under øyene uten foundation gjør det veldig "spøkelsesaktig" i dagslys/ ser polert ut under øyene mens resten av huden har sine imperfections. Contouren ser bare skitten ut uten en ren base. Uten foundation, bruker jeg bare brynspen, eyeliner og mascara. (gjør "katteøyne" med eyeliner) 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 Kjøp Foundation pudder! Funker fett Anonymkode: 56fc8...5b6
nordlending Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 Jeg bruker kun å sminke øynene, altså øyenskygge, eyeliner og maskara. 1
Roci Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør du det? Anonymkode: 31f6c...aae Jeg foretrekker foundation selv fordi jeg har litt ujevn hudtone, men ellers vil jeg tro at litt concealer, primer og pudder gjør susen.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #7 Skrevet 26. februar 2020 I perioder der huden min er helt eksemplarisk kommer jeg meg unna med en cc krem og litt rouge. Men da med moderat øyensminke, ellers ser det rart ut. Anonymkode: ef82d...da6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #8 Skrevet 26. februar 2020 Er det mulig å sminke seg fint med foundation egentlig ? Anonymkode: a78d9...ac9 2
deedee_ Skrevet 26. februar 2020 #9 Skrevet 26. februar 2020 Det er en del makeup artister på youtube som ikke bruker foundation. Søk opp No Foundation Makeup Routine på YT, så vil du få mange treff! 1
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2020 #10 Skrevet 26. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å sminke seg fint med foundation egentlig ? Anonymkode: a78d9...ac9 Ja.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #11 Skrevet 26. februar 2020 Eyeliner til daglig. Mascara i tillegg når jeg skal «ut». Anonymkode: 8e381...98e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #12 Skrevet 26. februar 2020 6 minutter siden, deedee_ skrev: Det er en del makeup artister på youtube som ikke bruker foundation. Søk opp No Foundation Makeup Routine på YT, så vil du få mange treff! Hm....jeg syns de brukte utrolig mange andre produkter i ansiktet sånn uansett? Type strobe cream/veldig dekkende produkter rundt bryn osv. Uansett: jeg bruker mineralfoundation hver dag uten å få utbrudd (får utbrudd av alle andre merker/flytende enn den jeg bruker nå - jane iredale). Men eksempelvis i dag har jeg droppet det, og da synes jeg det funker best med nyrenset hud/god fukt, og så bare litt lett bronzer og blush i tillegg til bryn. Øyensminke må være veldig lett uten fondation synes jeg, helst bare mascara og eventuelt highlighter/glødprodukter og en svak farge på leppene. Anonymkode: 9a26d...1ef
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #13 Skrevet 26. februar 2020 Jeg bruker en concealer som ikke er helt dekkende under øynene (nå for tiden er det Estee lauder Hydra prep Double Wear), litt blush øverst på kinnbeina som duses godt ut, leppestift eller lipgloss, og i tillegg bruker jeg varierende mengder øyesminke. Av og til bare øyenskygge og mascara, av og til eyeliner eller kajal også. Anonymkode: ee698...a72
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #14 Skrevet 26. februar 2020 https://www.janeiredale.no/ https://www.janeiredale.no/purepressed-base-mineral-foundation-refill-2 Sverger til desse produkta her! Anonymkode: 13bf5...154
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #15 Skrevet 26. februar 2020 Jeg tror det går ann, hvis man har en fin hud fra før av og hudpleien er på plass. Nå som jeg har relativt fin hud (ingen kviser eller rødhet og en fin glød) bruker jeg bare littegrann concealer under øynene - gjerne blandet med pittelitt bb-cream. Har litt ekstra mascara og littegrann brunish øyenskygge ved vippekanten. Littegrann krem rouge og en lypsyl med litt farge. Resultatet blir jo selvfølgelig mer naturlig, men fint. Anonymkode: 7ae4c...c4e
Djungelvrål Skrevet 26. februar 2020 #16 Skrevet 26. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å sminke seg fint med foundation egentlig ? Anonymkode: a78d9...ac9 Hvorfor skulle ikke det være mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå