Søtpotita Skrevet 10. juni 2005 #1 Skrevet 10. juni 2005 Skal på ein fest ikveld og skal gå med ein sommarkjole som mamma hadde då ho var ung. Det eg lurar litt på er korleis eg skal ha håret.... Kjolen er ermelaus og har store prestekragar som mønster og sterke fargar. Og så er det store kvite runde knappar nedover. Lurar på om håret skal vera utslått, krøller, slett, oppsatt....? nokon som har nokon gode forslag?
Søtpotita Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2005 kan kanskje også nevna at håret mitt har fall og er halvlangt..
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #3 Skrevet 10. juni 2005 Jeg ville satt det opp med en brødskalk inni (eller noe annet, da), det er det jeg forbinder aller mest med 60-tallssveis!
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Ja, høyt hår. Du kan jo tupere det med en kam? (men et helvete å få ut igjen etterpå...)
Søtpotita Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2005 Takk for råd men det blei verken brødskalk eller tupering...fekk litt for dårlig tid til å eksperimentera med så drastiske ting..men kanskje neste gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå