AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Del Skrevet 25. februar 2020 Hvor lenge bør man drive meg yoga for å oppnå resultater? Ønsker å dra på yoga for å bli mer fleksibel og slappe mer av. Anonymkode: 3f604...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Del Skrevet 25. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvor lenge bør man drive meg yoga for å oppnå resultater? Ønsker å dra på yoga for å bli mer fleksibel og slappe mer av. Anonymkode: 3f604...3b3 For meg gikk det fort fremover, men jeg er stiv . Etter en uke med 4-5 økter kunne jeg legge hendene flatt i gulvet (klarer vanligvis ikke ta på tærne). Stod i bro etter en kort stund. Men de viktigste endringene kom raskest av alle: bedre søvn og mer avslappet, etter første økt. Driver ikke med yoga nå, gjorde det bare i noen måneder en sommer jeg bodde ved et yogastudio. Anonymkode: ce4b9...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Del Skrevet 25. februar 2020 Det kommer litt an på hvilket utgangspunkt du har og hvor ofte du praktiserer. Gi det litt tid, det kommer gradvis. For min del merket jeg det ikke før jeg slutta med yoga en periode akkurat hvor myk jeg hadde blitt - plutselig ble jeg jo stiv som en stokk! Når det gjelder indre ro (om det var det du mente) vil jeg anbefale at du mediterer. 10-20 min hver dag. Anonymkode: b79a5...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå