Gjest slanking Skrevet 10. juni 2005 #1 Del Skrevet 10. juni 2005 .. Lurer på hva jeg kan kjøpe som kosemat, nå som jeg er på slankern. Det må da være noe som er sunt og samtidig godt? Er veldig gald i søtsaker, men har unngått dem i en uke, vil gjerne fortsette og ikke spise snop eller chips i helgen. Hva kan jeg kjøpe istedet?? Skal være hjemme hele helgen.. Vil ha noe godis.. Som er usnt.. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 10. juni 2005 #2 Del Skrevet 10. juni 2005 Nøtter er jo sunt, om ikke slankende ellers er jo fruktdisken full av gode saker som jordbær, mango, appelsiner og så videre, så fruktsalat kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2005 #3 Del Skrevet 10. juni 2005 frosne bær med biola litt mørk sjokolade er ikke usunt heller og nøtter som nevnt over jeg har kjøpt slike ris-chips-greier som erstatning for chips av og til, nå er ikke jeg noe potetgullmenneske så det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 10. juni 2005 #4 Del Skrevet 10. juni 2005 Options kakao er godt. ca 40 kcal på en kopp. Finnes en 72% kakao også, men den var ikke like god syns jeg. Eller du kan lage din egen gele med fun light og gelatin. Så lavkalori vaniljesaus oppå Kesam vanilje er også godt oppå fruktsalat som nevnt i innlegget over her. Spekeskinke og flatbrød/rugsprø i stedet for potetgull er godt. Tørka frukt (spises med måte). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 10. juni 2005 #5 Del Skrevet 10. juni 2005 jordbær med vanilje kesam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. juni 2005 #6 Del Skrevet 10. juni 2005 Er du ute etter noe sunt eller kalorifattig? Stor forskjell på de to tingene. Nøtter f.eks, er sunt, men inneholder rundt 50% fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 10. juni 2005 #7 Del Skrevet 10. juni 2005 Min favoritt "på slankern" dessert som er både sunn og kalorifattig er: En håndfull friske eller frosne bær, legges i en liten ildfast skål og varmes i ovnen, jeg pleier å sette på ca 200 grader. Når det begynner å bli varmt oppi drysser jeg over litt hakket Freia Premium Dark, skal veldig lite sjokolade til for å få "nok" sjokoladesmak. Serveres med en et par ss vaniljekesam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå