AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Meldte meg inn for å kikke litt, men trakk meg rolig ut da forholdet mellom "livets harde skole" og Dunning Kruger-effekten var ganske høy. Anonymkode: f6b60...8cf
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Nei. Men jeg er medlem av "Folkeopprøret mot folkeopprøret mot klimahysteriet" - Oppfordrer alle andre oppegående mennesker til å melde seg inn der i stedet. Anonymkode: 1cccb...64e 7
vegasus Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 Nei. Jeg har blitt invitert til både «folkeopprøret mot klimahysteriet» og «folkeopprøret mot folkeopprøret mot klimehysteriet». Har dermed sett en del innlegg fra begge gruppene og fant ut at ingen av de er noe for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 Nei, syns hele greia bare er flaut. Anonymkode: 45be4...400 2
Buldre Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 Litt spesielt at mediene gjennom faktisk.no velger å gå direkte på person i stedet for sak da. Da har man ikke mye å fare med. 1
tussi84 Skrevet 26. februar 2020 #7 Skrevet 26. februar 2020 Har blitt invitert til begge to gruppene, men har foreløbig valgt å ikke svare. Får se om jeg blir medlem av noen av dem. Jeg synes det kan bli litt for mye fokus på miljø, men noen tiltak synes jeg enn bør innføre/jobbe mot. Derimot er jeg uenig i bilfrie sentrum osv, da det går utover mennesker som ikke har noen andre alternativer enn å bruke bil. Feks funksjonshemmede og eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå