Gå til innhold

Noen som er medlem av Facebook-gruppa "Folkeopprøret mot klimahysteriet."?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte meg inn for å kikke litt, men trakk meg rolig ut da forholdet mellom "livets harde skole" og Dunning Kruger-effekten var ganske høy.

Anonymkode: f6b60...8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Men jeg er medlem av "Folkeopprøret mot folkeopprøret mot klimahysteriet" - Oppfordrer alle andre oppegående mennesker til å melde seg inn der i stedet.

Anonymkode: 1cccb...64e

• Liker 7
Skrevet

Nei. Men jeg forstår dem godt.

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg har blitt invitert til både «folkeopprøret mot klimahysteriet» og «folkeopprøret mot folkeopprøret mot klimehysteriet». 
Har dermed sett en del innlegg fra begge gruppene og fant ut at ingen av de er noe for meg. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, syns hele greia bare er flaut. 

Anonymkode: 45be4...400

• Liker 2
Skrevet

Litt spesielt at mediene gjennom  faktisk.no velger å gå direkte på person i stedet for sak da. Da har man ikke mye å fare med.

• Liker 1
Skrevet

Har blitt invitert til begge to gruppene, men har foreløbig valgt å ikke svare. Får se om jeg blir medlem av noen av dem. Jeg synes det kan bli litt for mye fokus på miljø, men noen tiltak synes jeg enn bør innføre/jobbe mot. Derimot er jeg uenig i bilfrie sentrum osv, da det går utover mennesker som ikke har noen andre alternativer enn å bruke bil. Feks funksjonshemmede og eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...