AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #21 Skrevet 21. april 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Bare sånn tips til dere anti edderkoppfolk; hold dere unna visse regioner rundt svartehavet. Jeg har vært inni bygg i noen land her hvor hele himlinger har hatt 1000 vis av middels store edderkopper. Anonymkode: f7a24...3f9 Wtf? Bor det folk i de byggene? Anonymkode: 97a7b...0f2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #22 Skrevet 21. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Wtf? Bor det folk i de byggene? Anonymkode: 97a7b...0f2 I noen bor det selvsagt folk. Edderkoppene er overalt. Når folk blir irritert knuser de dem bare med hendene eller skoene. Anonymkode: f7a24...3f9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #23 Skrevet 21. april 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: I noen bor det selvsagt folk. Edderkoppene er overalt. Når folk blir irritert knuser de dem bare med hendene eller skoene. Anonymkode: f7a24...3f9 Hvordan kan det være så mange edderkopper 😨 Anonymkode: 97a7b...0f2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #24 Skrevet 23. april 2020 På 21.4.2020 den 21.25, AnonymBruker skrev: Hvordan kan det være så mange edderkopper 😨 Anonymkode: 97a7b...0f2 Klima. Anonymkode: f7a24...3f9
dillyduzit Skrevet 23. april 2020 #25 Skrevet 23. april 2020 På 10.4.2020 den 6.16, Jdz skrev: Jeg var en måned i Australia uten å se en eneste edderkopp. Du kan jo bare la være å oppsøke edderkopper? Evt. snu og gå en annen vei om du treffer en? Mens vi fikk se endel huntsman da vi var i Australia i vinter. Mannen brydde seg ikke et fnugg, jeg sov med ett øye åpent. Fikk nettopp tilsendt et bilde fra en kusine av mannen hvor den satt i taket :)))
Jdz Skrevet 23. april 2020 #26 Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, dillyduzit skrev: Mens vi fikk se endel huntsman da vi var i Australia i vinter. Mannen brydde seg ikke et fnugg, jeg sov med ett øye åpent. Fikk nettopp tilsendt et bilde fra en kusine av mannen hvor den satt i taket :))) Tror nok jeg hadde freaka ut om jeg hadde møtt noen av de 😵 *grøss*
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #27 Skrevet 24. april 2020 Er det noen som klarer å sove med slike i taket? Anonymkode: f7a24...3f9
911 Skrevet 24. april 2020 #28 Skrevet 24. april 2020 Vi har vært mange ganger på Gran Canaria uten å se en eneste edderkopp, og bare en sjelden gang en kakerlakk. På Tenerife var det mange kakerlakker, og overalt. Velg et hotell med godt renhold så slipper du å bekymre deg. I naturen kan man av og til se disse små krypene, men de aller fleste er helt ufarlige for mennesker. Jeg er litt fascinert av disse "søte små". Om jeg finner de inne frakter jeg dem forsiktig ut i naturen. De har en naturlig plass i naturen vår og gjør stor nytte for seg.
MortenMinstelønn Skrevet 24. april 2020 #29 Skrevet 24. april 2020 Edderkopper er ikke innsekter. De er ganske så harmløse. Du skal være nokså klønete hvis du blir bitt av en. De er så ekstremt mye mer redd for deg enn du er av dem. Skal du til f.eks midtøsten, ville jeg ha vært mer opptatt av å unngå slanger. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #30 Skrevet 24. april 2020 2 hours ago, 911 said: Vi har vært mange ganger på Gran Canaria uten å se en eneste edderkopp, og bare en sjelden gang en kakerlakk. På Tenerife var det mange kakerlakker, og overalt. Velg et hotell med godt renhold så slipper du å bekymre deg. I naturen kan man av og til se disse små krypene, men de aller fleste er helt ufarlige for mennesker. Jeg er litt fascinert av disse "søte små". Om jeg finner de inne frakter jeg dem forsiktig ut i naturen. De har en naturlig plass i naturen vår og gjør stor nytte for seg. Jeg tenker det er mindre på øyer ja, eller nær havet på en eller annen måte. Men vet jo at der det er insekter er det rovdyr, så hver gang jeg ser en kakerlakk så lurer jeg på hvem som jakter på dem... Er ikke redd små edderkopper, og dreper aldri noen uansett hvor ekle og store de er. Anonymkode: 97a7b...0f2 1
Akh3naton Skrevet 24. april 2020 #31 Skrevet 24. april 2020 Det finnes 1,5-2 meter lange edderkopper i Kongo og Uganda. Ja du hørte riktig, det er en "utdødd" rase men den eksisterer enda selv om den er veldig sjelden. Den lever i dype skoger/jungel. Målet mellom beina er 4-6 meter lange. Den er usedvanlig giftig og spinnet deres er klebrig og stort som en dør, hvis man faller i fella er det 100% død. Fargen deres er først brun så blir det gult når den er fullvokst. Magen er lilla farge. Den er hårete og ligner på tarantella. Den jakter på store fugler, reptiler, aper, skog antiloper og mennesker.
Gibralfaro Skrevet 24. april 2020 #32 Skrevet 24. april 2020 Faen, hvorfor gikk jeg inn i denne tråden??? *børsteravmegusynligeedderkopper" 😱 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #33 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, Hemmelighånd skrev: Det finnes 1,5-2 meter lange edderkopper i Kongo og Uganda. Ja du hørte riktig, det er en "utdødd" rase men den eksisterer enda selv om den er veldig sjelden. Den lever i dype skoger/jungel. Målet mellom beina er 4-6 meter lange. Den er usedvanlig giftig og spinnet deres er klebrig og stort som en dør, hvis man faller i fella er det 100% død. Fargen deres er først brun så blir det gult når den er fullvokst. Magen er lilla farge. Den er hårete og ligner på tarantella. Den jakter på store fugler, reptiler, aper, skog antiloper og mennesker. opps! Anonymkode: f7a24...3f9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #34 Skrevet 25. april 2020 På 24.4.2020 den 15.49, Hemmelighånd skrev: Det finnes 1,5-2 meter lange edderkopper i Kongo og Uganda. Ja du hørte riktig, det er en "utdødd" rase men den eksisterer enda selv om den er veldig sjelden. Den lever i dype skoger/jungel. Målet mellom beina er 4-6 meter lange. Den er usedvanlig giftig og spinnet deres er klebrig og stort som en dør, hvis man faller i fella er det 100% død. Fargen deres er først brun så blir det gult når den er fullvokst. Magen er lilla farge. Den er hårete og ligner på tarantella. Den jakter på store fugler, reptiler, aper, skog antiloper og mennesker. Hva heter denne edderkoppen da? Anonymkode: 6d6cf...e66
Akh3naton Skrevet 25. april 2020 #35 Skrevet 25. april 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva heter denne edderkoppen da? Anonymkode: 6d6cf...e66 J'ba Fofi. Det betyr Giant Spider. Mange som sier at det er tull og fysisk umulig men jeg tror den eksisterer i alle fall.
Akh3naton Skrevet 25. april 2020 #36 Skrevet 25. april 2020 På 24.4.2020 den 18.24, AnonymBruker skrev: opps! Anonymkode: f7a24...3f9 Hehe det ble litt overdriving men ifølge innfødte har den tatt småbarn og voksne mennesker har blitt drept pga giften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå