Gå til innhold

Han vil at vi skal møtes hjemme hos han! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare møtt ham en gang før, vi har noen felles venner/bekjentskap. Vi har meldt en stund i det siste 4 månedene, avtaler å møtes,  men han vil at jeg kommer hjem til ham! Jeg har sagt til han at jeg ikke er med på ONS,FF, noe i den duren, men han sa at det kommer til å gå bra. Bør jeg dra til ham eller la være....

Anonymkode: 953d1...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er du redd for? 

Anonymkode: 86b1e...ef3

• Liker 7
Skrevet

Samboer kom til meg første gangen vi møttes. Vi sov i lag, men pulte ikke. 
hvis du har sagt at du ikke vil ha sex med en gang, hva er problemet? Hvis han ikke godtar det, så reiser du bare hjem 

Anonymkode: f9c89...0f9

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er du redd for? 

Jeg liker han godt og kan tenke meg å bli bedre kjent med ham, og så om det utvikler noe mer. Er redd for at det ender med et kortvarig affær hvor han får sine behov tilfredsstilt. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg liker han godt og kan tenke meg å bli bedre kjent med ham, og så om det utvikler noe mer. Er redd for at det ender med et kortvarig affær hvor han får sine behov tilfredsstilt. 

Du er redd for å ikke motstå han? Blir hjemme du. Alle vet at når hun sier «vi skal ikke ha sex» så blir det sex.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt viljeløs, kan han gjøre med deg som han vil? Eller er det evnt noen behov du får tilfredsstilt også?

Er du redd for at han skal være voldsom med deg?

Anonymkode: 94d23...a2b

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt viljeløs, kan han gjøre med deg som han vil? Eller er det evnt noen behov du får tilfredsstilt også?

Er du redd for at han skal være voldsom med deg?

Anonymkode: 94d23...a2b

Hei TS her, neida, han får ikke 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare møtt ham en gang før, vi har noen felles venner/bekjentskap. Vi har meldt en stund i det siste 4 månedene, avtaler å møtes,  men han vil at jeg kommer hjem til ham! Jeg har sagt til han at jeg ikke er med på ONS,FF, noe i den duren, men han sa at det kommer til å gå bra. Bør jeg dra til ham eller la være....

Men man kan vel be folk ta turen hjem til seg uten at man overhodet skal ha sex? Om det er for å spille sjakk, spise en pizza og sjekke en film eller whatever, og så adjø 🤔. Det er jo ofte mer koselig hjemme i ro og mak, enn kun dater ute. Skjønner det dog om man ikke stoler helt på mannen og vil være i det offentlige rom.

Skjønner ikke helt hvorfor han skrev "det kommer til å gå bra". Jeg hadde vært tydeligere på det.

• Liker 3
Skrevet

Har du foreslått at dere møtes en annen plass? Skitur/ kafe/ pub eller lignende? Hva sa han i så fall da?

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får dine behov tilfredsstilt og da ... ihvertfall de seksuelle...

Anonymkode: 6e5a1...ce4

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får dine behov tilfredsstilt og da ... ihvertfall de seksuelle...

Anonymkode: 6e5a1...ce4

Var hjemme hos han i kveld. Rart det at jeg ikke hadde noe behov som trenger å bli tilfredsstilt. Vi pratet en del,  kysset en del,  han fikk tafset litt på puppene og rumpen. Det var alt.  Kos og klemmer var ganske godt. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt til han at jeg ikke er med på ONS,FF, noe i den duren, men han sa at det kommer til å gå bra. Bør jeg dra til ham eller la være..

Han skjønner nok at du er ute etter et forhold med sex, siden du nevte at du ikke er med på ONS og FF😊 Men hadde du sagt at du ikke var ute etter sex hadde han vel ikke bedt deg over. Du skjønner sikkert forskjellen?

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Så utrolig stor forskjell på kjønnene. Det er nesten litt trist hvor langt fra hverandre de er. Hadde TS vært en gutt, ville han gledet seg enormt til å komme hjem til henne.

Gjest supernova_87
Skrevet

Samme hvilke intensjoner han har. Samme hvilke erfaringer vi her har. Innlegget ditt skriker at dette er du ikke komfortabel med enda. Hvorfor lytter du ikke til deg selv? 

Jeg har en kjempefin erfaring med å dra hjem til noen på andre date. Hva skal det få bety for deg når du egentlig ikke vil det? 

Skrevet
8 minutter siden, Rainstorm skrev:

Samme hvilke intensjoner han har. Samme hvilke erfaringer vi her har. Innlegget ditt skriker at dette er du ikke komfortabel med enda. Hvorfor lytter du ikke til deg selv? 

Jeg har en kjempefin erfaring med å dra hjem til noen på andre date. Hva skal det få bety for deg når du egentlig ikke vil det? 

Bra sagt👍👍Jeg burde nekte han, ikke ga han falskeforventninger. 

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra sagt👍👍Jeg burde nekte han, ikke ga han falskeforventninger. 

Husker noe jeg leste her for lenge siden. At hvis man faktisk har tydelige grenser så er det aldri nødvendig å kreve, eller nekte. Man må bare si det rett frem. "Jeg vil ikke ha hjemmedate på første date". 

Hvorfor skal du nekte ham? Hva med å bare si nei. Nå ser jeg at det allerede er for seint da men ... 

Skrevet

Enig med Rainstorm, det er lov å si nei hvis du ikke vil.

Samtidig virker du litt paranoid, og innlegget impliserer at enten er du helt viljeløs, eller så er du redd han er en overgriper. Ingen av delene er spesielt bra.

Anonymkode: f831b...b82

• Liker 1
Skrevet

Hva er det verste som kan skje? Og hvorfor så gnien på evt sex?

Anonymkode: a474e...0e1

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med dine behov? 

Anonymkode: a474e...0e1

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er redd for å ikke motstå han? Blir hjemme du. Alle vet at når hun sier «vi skal ikke ha sex» så blir det sex.

Nei, da blir det i de fleste tilfeller ikke sex. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...