Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har handlet herfra? Har funnet en fin bikini der, men jeg skjønner meg ikke på størrelsene. Overdelen er jo grei, jeg vet hva jeg bruker sånn sett. Men underdelen? Størrelsene er i s-m-l, og jeg bruker stort sett m, eller noen ganger l. Men på sizecharten deres passer hoftemålet mitt rett inn i en s. Noen som har erfaring med hvordan størrelsene egentlig er? (Er det noe jeg IKKE vil så er det å gå rundt i en truse størrelse s, også blir det valker både over og under..)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest2
Skrevet

Hei,

Handlet mye på Victorias Secret da jeg bodde i USA. Har alltid kjøpt truser i størrelse S (small), og de har alltid passet. Kjøper også S her i Norge.

Skrevet

Jeg kjøpte en nattkjole der en gang i str xsmall og bruker også xsmall her i norge, men den var litt i største laget til meg...

Skrevet

Ok, da satser jeg på en "m". Takk!

Skrevet

Har Victorias Secret butikker i USA?

Jeg skal på sommerferie til USA og har sett så mye fint på nettsiden til VS... :P

Gjest gjest1
Skrevet

Ephemera - joda, de har mange butikker i USA.

Her

kan du søke på den staten og byen du skal til for å se om de har butikk der du skal.

De har veldig mye fint, og prisene er ikke noe å si på - så skal du til USA må du helt klart ta en tur innom. :)

Skrevet
Noen som har handlet herfra? Har funnet en fin bikini der' date=' men jeg skjønner meg ikke på størrelsene. Overdelen er jo grei, jeg vet hva jeg bruker sånn sett. Men underdelen? Størrelsene er i s-m-l, og jeg bruker stort sett m, eller noen ganger l. Men på sizecharten deres passer hoftemålet mitt rett inn i en s. Noen som har erfaring med hvordan størrelsene egentlig er? (Er det noe jeg IKKE vil så er det å gå rundt i en truse størrelse s, også blir det valker både over og under..)[/quote']

Victoria's Secret er berømt for å være VELDIG stor i størrelse. Jeg selv bruker L og går i str. 44 om det sier noe.... :roll:

Følge med sizecharten sier jeg... :wink:

Gjest lurer på
Skrevet

jeg vil kjøpe meg noe undertøy fra Victoria, men lurer litt på dette med str..

Jeg bruker 75 B/C hva blir str der?

Skrevet
Ephemera - joda, de har mange butikker i USA.

Her

kan du søke på den staten og byen du skal til for å se om de har butikk der du skal.

De har veldig mye fint, og prisene er ikke noe å si på - så skal du til USA må du helt klart ta en tur innom. :)

:hoppe::hoppe:

Takk!!

De har butikker både i LA og Santa Barbara og sambo vet om det kjøpesenteret hvor den ene butikken i Santa Barbara er :)

Men det står bare "Beauty" bak den... betyr det at de bare har make-up der...?? Jeg vil ha klær!

:hoppe:

Skrevet

Victoria's Secret er berømt for å være VELDIG stor i størrelse. Jeg selv bruker L og går i str. 44 om det sier noe.... :roll:

Følge med sizecharten sier jeg... :wink:

Skrevet

44 er vel large det? Hos de fleste butikker vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...