Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest krøllefjes
Skrevet

Noen som har prøvd den, den reklamerer så pent om at en glattes ut. Har litt solrynket hud, for glad i å sole meg... :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg tviler. Svært få kremer i parfymeri-segmentet har sterke nok ingredienser til å virke i dybden mot rynker. Mot hud som er skadet av soling, kan det hjelpe med produkter som inneholder relativt høye konsentrasjoner (10-20%) av vitamin C, men disse kan samtidig irritere huden, så man bør ikke herje på egenhånd. Ellers kan retinol hjelpe, men samme restriksjoner gjelder her.

Hør heller med en hudpleier hva som anbefales, og forklar spesifikt ditt problem. Sannsynligvis vil h*n foreslå en løsning som er mye mer effektivt enn noen krem du kan kjøpe gjennom et parfymeri.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har prøvd, og det er en av mine dårligste kjøp. Virkestoffet er sorbitol (tenk tyggegummi...), og kremen skal strykes på i en retning. Klissete, fæl lukt, la deg bare utenpå huden. Så ingen virkning på fine linjer (jeg har ingen rynker). Men be om en prøve og test den ut selv.

Gjest Gjesta
Skrevet

Sorbitol er jo en sukkeralkohol, så jeg kan tippe denne kremen strammer opp huden der og da, men samtidig gjør den tynnere....Ikke akkurat det jeg ville brukt masse penger på.

Gjest krøllefjes
Skrevet

høres ikke ut som noe å bruke penger på, takk for tilbakemeldingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...