AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Jeg er på en plass i livet hvor jeg virkelig ikke liker jobben min, og synes dagene er helt grusomme. Har en kontorjobb, og det eneste positive er fleksitiden. Jeg er en sosial person som trenger å ha en jobb hvor jeg kan røre på meg, være sosial som en del av jobben, gjerne omsorg/helse. Er kun 25 år, men eier enebolig i en dyr by og venter barn i år. Så planen er å endre retning etter permisjon, og har bl.a sett på nye studier men er så vanskelig når man er etablert med mange utgifter. Så jeg lurer på hva som fikk deg til å endre retning? Hva gikk du fra og til? 😄 Anonymkode: cf22d...786
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Gjorde det motsatt av deg, gikk fra en hektisk jobb med lange dager og mye menneskekontakt til en kontorjobb med fleksitid. Jeg følte den gamle jobben var mer en livsstil enn en jobb, og var alltid sliten. Siden jeg jobbet så mye følte jeg også at jeg mistet meg selv litt. Nå har jeg masse energi etter jobb og kan drive med hobbier istedet. Jeg var forøvrig i slutten av 30-årene, du er jo fortsatt veldig ung og burde absolutt gjøre det Anonymkode: 50eaa...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå