AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Jeg har krøllete hår (typ 3a) og har gått til samme frisøren i over 10 år, med bare få unntak som virkelig ikke endte godt. Problemet mitt nå er at hun sluttet som frisør i fjor og jeg har ikke klipt meg siden... Før jeg fant henne så håret mitt alltid helt jævelig ut fordi ingen frisører jeg dro til klarte å klippe det krøllete håret mitt. Nå kvier jeg meg for å finne en ny frisør og vet ikke engang hvor jeg skal begynne. Jeg har altså ikke nordisk hår og har opplevd at frisørene jeg har gått til bare ikke skjønner min hårtype i det hele tatt. De få unntakene hvor frisøren min for eksempel var opptatt eller jeg bodde i en annen by en periode og ble tvunget til å klippe meg hos noen andre var det totalt katastrofe igjen.. Jeg endte alltid opp med å måtte reise og klippe meg hos frisøren min på nytt samme måneden for å rette opp i alle feilene som ble gjort. Er det bare jeg som er uheldig, eller er det utrolig vanskelig å finne frisører i dette landet som kan klippe tykt og krøllete hår? Hva gjør alle dere med krøller, hvordan finner dere riktig frisør? Anonymkode: 4c94a...aa4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Hvor bor du da? Det er en brasiliansk dame som jobber på Nikita Majorstuen, hun har krøller selv og er erfaren og flink. Anonymkode: 4fbf4...41a
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor bor du da? Det er en brasiliansk dame som jobber på Nikita Majorstuen, hun har krøller selv og er erfaren og flink. Anonymkode: 4fbf4...41a Flytta nettopp fra Oslo og bor i Kristiansand nå. Er nok en stund til jeg skal besøke Oslo igjen, men om jeg ikke finner noen her på sørlandet får jeg sjekke ut Nikita Majorstuen! Takk! Anonymkode: 4c94a...aa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå