AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Hei! Har googlet og lett en del, men finner ingenting. Jeg tenkte å spørre her, siden det finnes så mange forskjellige mennesker at noen kanskje vet av... Jeg har lite å gå på, men: jeg tipper sangene ble laget før 2010, de er av noen som er homofil/drag queen (mener ikke at det er det samme, jeg bare husker virkelig ikke da jeg bare har hørt sangene et par ganger og det var noen som nevnte det, som sagt flere år siden). Sangene er humoristiske og omhandler livet som homofil/drag på en morsom måte. Sangene er norske. Håper noen vet av noe for jeg irriterer meg grønn over det her. Anonymkode: 5e384...018
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Husker du tilfeldigvis noen av tekstlinjene fra noen av låtene? Når du sier dragqueens og sånt, tenker jeg jo automatisk på Great Garlic Girls. Men med sånne type grupper, går det jo mest i coverlåter og miming til disse Anonymkode: c8c75...5fb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker du tilfeldigvis noen av tekstlinjene fra noen av låtene? Når du sier dragqueens og sånt, tenker jeg jo automatisk på Great Garlic Girls. Men med sånne type grupper, går det jo mest i coverlåter og miming til disse Anonymkode: c8c75...5fb Er det som er tingen at jeg ikke husker noe 😅. Hørte disse sangene sist i 2016, og hadde ikke hørt mye på de. Ble bare spilt en plass jeg var på. Men cover var det ikke. Var norske tekster, med norske stemmer, med en litt humoristisk vri. Skjønner det er lite å gå på altså 😅 Anonymkode: 5e384...018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå