Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnas hus og Stokke kunne ikke levere fargene vi ville ha, mens hos babyshop kunne jeg hente ferdig montert vogn dagen etter

Anonymkode: eb626...98d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2020 den 11.11, Mai-skatt skrev:

Takk for svar! Veldig greit å høre andre sine erfaringer. Har selv en mann som er 190 og har ikke tenkt over det med at styret ikke har flere innstillinger. Tenker likevel at det er jeg som kommer til å trille mest, så da får han bare prøve å ta litt kortere steg 😅

Steg-problematikken får man fort med alle vogner. Jeg er 175 og med alle venners vogner (utenom Trailz) dytter jeg beina borti, og må justere skrittene mine. Jeg går rett og slett for langt! Haha! Venninnens bugaboo fox er heeelt håpløs for meg

Anonymkode: eb626...98d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 2/25/2020 at 1:53 PM, AnonymBruker said:

Tiden er inne for å bestille vogn, og før jeg bestemmer meg for farge vil jeg gjerne høre litt erfaringer fra dere som har hatt Stokke Trailz. Jeg har bestemt meg for sort understell, men er usikker på hvilken farge jeg skal gå for på bagdel og sittedel. Har mest lyst på svart bag og sittedel, men fikk plutselig høre at "alt av skitt og flekker vises på svart". Har også hørt at svart falmer i sola. Liker godt både grey melange og black melange, så vurderer disse også.

Du som har eller har hatt Stokke Trailz, hvilken farge har du og er du fornøyd med denne ? Ville du valgt en annen farge i dag, og hvorfor ville evt. det ? Blir glad for alt av erfaringer, ikke bare når det gjelder farge 🙂

Anonymkode: 03ece...f8b

Har hatt mørk blå, og grå. Impregnerte den blå så den ikke falmet. Evt skitt tørket jeg tross alt vekk liksom, hvem gjør ikke det? Svart understell, null problem. Understell blir skittent og må vaskes i ny og ne uansett. Uansett farge. Grå var ok, men likte mørkeblå helt klart best :) 

Anonymkode: e0e20...700

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt mørk blå, og grå. Impregnerte den blå så den ikke falmet. Evt skitt tørket jeg tross alt vekk liksom, hvem gjør ikke det? Svart understell, null problem. Understell blir skittent og må vaskes i ny og ne uansett. Uansett farge. Grå var ok, men likte mørkeblå helt klart best :) 

Anonymkode: e0e20...700

Hva impregnerte du med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...