Gå til innhold

Stokke Trailz

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tiden er inne for å bestille vogn, og før jeg bestemmer meg for farge vil jeg gjerne høre litt erfaringer fra dere som har hatt Stokke Trailz. Jeg har bestemt meg for sort understell, men er usikker på hvilken farge jeg skal gå for på bagdel og sittedel. Har mest lyst på svart bag og sittedel, men fikk plutselig høre at "alt av skitt og flekker vises på svart". Har også hørt at svart falmer i sola. Liker godt både grey melange og black melange, så vurderer disse også.

Du som har eller har hatt Stokke Trailz, hvilken farge har du og er du fornøyd med denne ? Ville du valgt en annen farge i dag, og hvorfor ville evt. det ? Blir glad for alt av erfaringer, ikke bare når det gjelder farge 🙂

Anonymkode: 03ece...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte vogn i oktober, venter ikke barn før nå i mars. Vi bestilte black Melange som er en mørk gråtone som er genial mtp skitt og falming. Vi var innom barnas hus i utgangspunktet for å bytte til sort nå, fordi jeg ble usikker, men i det jeg så utstillingen i sort så var jeg glad jeg har den jeg har :) det var masse fettmerker på skjermen og alt av støv/hår (dyr) viser godt. 
GOoooo black Melange 😍

Anonymkode: 2079d...10b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fargen brushed grey og er veldig fornøyd med den. Haddd absolutt valgt den samme fargen igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte grey melange, noe jeg er kjempe glad for, hørt fra flere at de mørke fargene falmer veldig lett. Føler absolutt alle har black melange og jeg må si jeg er drittlei av den fargen, men smak og behag. 

Synes grey melange er kjempe fin, har ikke hatt noen problemer med verken falming eller flekker, skulle jeg valgt på nytt hadde jeg lett valgt den fargen igjen 

Anonymkode: cfdb2...f48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Grey Melange liggedel og Beige Melange sittedel. Liggedelen kjøpte jeg brukt så fargen var litt tilfeldig, men jeg synes den er veldig fin. Sittedelen kjøpte jeg ny, så der kunne jeg velge fritt. Ingen av delene har blitt solbleket, skitne eller skadet på noe vis, men det bør kanskje nevnes at vogna har blitt brukt mest til soving innendørs. Det er en god vogn, så du blir nok fornøyd uansett farge 🙂

Anonymkode: c60ce...282

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig begreset utvalg for tiden, både fdirekte fra Stokke og fra f.eks Barnas hus. Man får feks ikke tak i brushed grey eller grey melange. 
Sjekk hva som faktisk er tilgjengelig, valgene snevres litt inn. 

Anonymkode: 801a9...ed9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vanlig sort og har hatt brushed grey tidligere. Synes brushed grey falmet fort i sola noe den vanlige sorte ikke gjorde. Og vi bor i Bergen, så det er ikke akkurat som om det er så sinnsykt mye sol her heller liksom. Er veldig glad for at jeg valgte å kjøpe nytt sett med sort til nummer to :) 

Anonymkode: e3903...6f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde marineblå og beige inni. Fikk gutt da, men syns den var veldig fin. Hadde ikke problemer med flekker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Grey melange og ikke en eneste synlig flekk 😊 hatt vogna i et år. Sier seg selv at det er en anvendelig farge kanskje 🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart bag og sportsdel. Har til nå bare brukt bagdelen og er superfornøyd med fargen. 

Bra med vogna generelt: godt å trille, god plass under vogn til handleposer, stor bagdel, ergonomisk sittedel, kalesjen kan dras lang ned og dekker godt. Slipper og bøye deg mye når barnet skal legges da den er høy. 

Ting som trekker ned: min samboer på 1.90 har så lange steg at han går på vogna i bunnen, dette kunne muligens blitt bedre om styret kunne hatt flere innstillinger slik at han fikk dratt styret lenger ut fra vogna noe som ikke går på stokke. Har punkteringsfrie dekk som funker supert på asfalt og kjøpesenter. Men går endel på grus så jeg hadde valgt luftdekk om jeg skulle gjort det igjen. 

Anonymkode: cb49a...695

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2020 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Vi kjøpte vogn i oktober, venter ikke barn før nå i mars. Vi bestilte black Melange som er en mørk gråtone som er genial mtp skitt og falming. Vi var innom barnas hus i utgangspunktet for å bytte til sort nå, fordi jeg ble usikker, men i det jeg så utstillingen i sort så var jeg glad jeg har den jeg har :) det var masse fettmerker på skjermen og alt av støv/hår (dyr) viser godt. 
GOoooo black Melange 😍

Anonymkode: 2079d...10b

Takk for svar 🙂 

Har i utgangspunktet mest lyst på svart eller lys grå, men tenker som deg at black melange er genial mtp. skitt og falming. Har egentlig likt black melange best ganske lenge, men fikk plutselig lyst til å velge en annen farge siden "alle" har den. Men igjen, det er sikkert en grunn til at så mange velger akkurat den fargen. Har du valgt sort eller brunt håndtak/bøyle ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2020 den 14.22, hotfudge skrev:

Jeg har fargen brushed grey og er veldig fornøyd med den. Haddd absolutt valgt den samme fargen igjen!

Vurderer denne fargen fordi den er så fin! Men må innrømme at jeg er redd for flekker når stoffet er så lyst. Hva skjer om du kommer borti en skitten bil for eksempel ? Er det lett å få vekk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2020 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Vi kjøpte grey melange, noe jeg er kjempe glad for, hørt fra flere at de mørke fargene falmer veldig lett. Føler absolutt alle har black melange og jeg må si jeg er drittlei av den fargen, men smak og behag. 

Synes grey melange er kjempe fin, har ikke hatt noen problemer med verken falming eller flekker, skulle jeg valgt på nytt hadde jeg lett valgt den fargen igjen 

Anonymkode: cfdb2...f48

Tenker litt som du, har lyst til å velge grey melange fordi "alle" har black melange. Men som jeg skrev over, er redd for flekker når stoffet er så lyst. Hva skjer om vogna kommer borti bilen ? Eller om barnet har møkk på hendene ? Hva gjør du om det får flekker på stoffet ? Er også redd for falming, og der tror jeg lyse stoff er bedre enn mørke stoff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Mai-skatt skrev:

Vurderer denne fargen fordi den er så fin! Men må innrømme at jeg er redd for flekker når stoffet er så lyst. Hva skjer om du kommer borti en skitten bil for eksempel ? Er det lett å få vekk ?

som skrevet over er ikke den å få tak i fra leverandør nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2020 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Vi har vanlig sort og har hatt brushed grey tidligere. Synes brushed grey falmet fort i sola noe den vanlige sorte ikke gjorde. Og vi bor i Bergen, så det er ikke akkurat som om det er så sinnsykt mye sol her heller liksom. Er veldig glad for at jeg valgte å kjøpe nytt sett med sort til nummer to :) 

Anonymkode: e3903...6f7

Hmm, så rart. Tenker i utgangspunktet at mørke farger falmer lettere enn lyse, men kanskje det kan være noe med stofftypen ? Kan noen stofftyper falme lettere enn andre, kanskje ? Liker brushed grey veldig godt, spesielt fordi stoffet er litt grovere. Føler du at sort får lett flekker osv. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2020 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Har svart bag og sportsdel. Har til nå bare brukt bagdelen og er superfornøyd med fargen. 

Bra med vogna generelt: godt å trille, god plass under vogn til handleposer, stor bagdel, ergonomisk sittedel, kalesjen kan dras lang ned og dekker godt. Slipper og bøye deg mye når barnet skal legges da den er høy. 

Ting som trekker ned: min samboer på 1.90 har så lange steg at han går på vogna i bunnen, dette kunne muligens blitt bedre om styret kunne hatt flere innstillinger slik at han fikk dratt styret lenger ut fra vogna noe som ikke går på stokke. Har punkteringsfrie dekk som funker supert på asfalt og kjøpesenter. Men går endel på grus så jeg hadde valgt luftdekk om jeg skulle gjort det igjen. 

Anonymkode: cb49a...695

Takk for svar! Veldig greit å høre andre sine erfaringer. Har selv en mann som er 190 og har ikke tenkt over det med at styret ikke har flere innstillinger. Tenker likevel at det er jeg som kommer til å trille mest, så da får han bare prøve å ta litt kortere steg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som skrevet over er ikke den å få tak i fra leverandør nå. 

Ganske sikker på at jeg har funnet en nettbutikk som har grey melange inne på lager nå. Sikkert ikke så mange, men ut i fra mine undersøkelser skal jeg få tak i både black, black melange, grey melange og brushed grey nå. Jeg har bare funnet med sportsdel da, men ingen problem å få tak i bag i den fargen man ønsker om man kjøper brukt. 

Endret av Mai-skatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Mai-skatt skrev:

Jeg klarer fint å tørke bort møkk på vogna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har grå bagdel (black melange) og sort sportsdel. Angrer på at jeg ikke tok grå på begge. Sportsdelen må tørkes av relativt ofte (bhg-barn..)

Anonymkode: b3044...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...