Gå til innhold

Gravide og ammende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenner så sykt på gravide og ammende mødre, er jeg rar, kinky eller ikke normal? Problemet er jo at i Norge er dette et tabu emne føler jeg. Umulig og få truffet noen.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje ikke det er så unormalt å tenne på kvinner når de er gravide eller ammer, da er jo kvinnekroppen ekstra svulmende og frodig.. Husker da jeg var gravid fortalte nabodama meg at mannen hennes syntes gravide var sååå fine, så om han ga meg noen lange blikk var det derfor ;) Husker også han stirret veldig på meg da jeg stå på alle fire og vasket trappa i oppgangen haah.

Mener du at du vil møte en gravid altså? Er vel en mer fruktbar metode (pun intended) å finne ei dame å bli glad i som også kan bli gravid med deg?

Anonymkode: 8628b...5b2

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Servicetekniker skrev:

Tenner så sykt på gravide og ammende mødre, er jeg rar, kinky eller ikke normal? Problemet er jo at i Norge er dette et tabu emne føler jeg. Umulig og få truffet noen.. 

Jeg tror heller ikke dette er så uvanlig, jeg husker selv fra da jeg var gravid så fikk jeg en type blikk fra enkelte menn som jeg aldri opplevde noe sånt fra ellers.

Jeg vil også si at du må finne en dame å få barn med i stedet for å prøve deg på de som allerede er gravide, de har jo sannsynligvis partner. Er du klar for familie, TS? Noen damer vil ha mange barn, hadde det vært noe?

Anonymkode: 5a8d7...123

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje ikke det er så unormalt å tenne på kvinner når de er gravide eller ammer, da er jo kvinnekroppen ekstra svulmende og frodig.. Husker da jeg var gravid fortalte nabodama meg at mannen hennes syntes gravide var sååå fine, så om han ga meg noen lange blikk var det derfor ;) Husker også han stirret veldig på meg da jeg stå på alle fire og vasket trappa i oppgangen haah.

Mener du at du vil møte en gravid altså? Er vel en mer fruktbar metode (pun intended) å finne ei dame å bli glad i som også kan bli gravid med deg?

Anonymkode: 8628b...5b2

Er 53 år og har to voksne barn og er skilt så og starte en ny familie er nok ikke noe jeg er ute etter.

Skrevet

Skjønner at det kan være sexy for deg er jo kroppen og den forandrer seg under graviditeten. Men jeg håper da at jeg kan amme babyen min utenatt noen prøver seg på meg og ser på det og blir kåte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...