AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Det siste året har jeg hatt sex med to stykker. Den første hadde en stor penis, den var både bred og lang. Det var mye trøbbel med det, vanskelig å håndtere, vanskelig å få inn, og jeg følte ærlig talt ikke veldig mye når den var inne. Følte meg bare sprengt.... Mens nå har jeg hatt sex med en ny, han har en ganske gjennomsnittlig penis tror jeg. Og jeg føler så mye! Jeg får orgasme, jeg kjenner den mye bedre på en måte. Og ikke minst, jeg kan gjøre mye mer med den. Andre som har samme erfaring, at man kjenner mindre med stor penis? Anonymkode: 41857...6e2 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Eller motsatt? Anonymkode: 31dd5...072
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Drøm videre, lillegutt Anonymkode: 3c005...40f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 Det beste er akkurat passe. Trur folk flest veit det i dag. Anonymkode: 4e465...bea 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 Det stemmer for meg. Jeg kan ikke ha det sexlivet jeg vil ha når penisen er stor. Eksen min var stor jeg vi kunne ikke ha sex med ham på topp, han kunne ikke ta meg bakfra og jeg kunne ikke suge ham blandt annet. Anonymkode: 10524...76c 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #6 Skrevet 25. februar 2020 Ja det stemmer. Det er noen kvinner som liker den følelsen av å være «sprengt», helt totalt fult opp. Så har du og dem som meg, som liker ja å føle at penis er det, men ikke at den prøver å få deg til revne. Det er godt når den er litt mindre og man faktisk klarer å bruke musklene til å klemme noe rundt dem. Kjenne at den beveger seg ut og inn. En stor penis gjør at jeg virkelig kun klarer å kjenne på at det strekkes til ytterpunktet helt ved åpningen, det svir, det er ikke godt, stor penis er for meg ikke noe godt. Håper jeg finner meg en mann som har en helt fin allminnelig gjennomsnittlig størrelse på penis Anonymkode: a5356...3df 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #7 Skrevet 25. februar 2020 Stemmer for meg også. Eksen hadde veldig stor, og jeg følte bare nummenhet etter et par sekunder med inn/ut. Med nåværende samboer som har lite til gjennomsnittlig penis føler jeg så mye mer (på innsiden). Det kiler på den riktige måten, han treffer forskjellige punkter, og jeg slipper den vonde følelsen av å bli «sprengt». Anonymkode: 7e22b...b41 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #8 Skrevet 25. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Drøm videre, lillegutt Anonymkode: 3c005...40f 😂 Er ikke gutt. Anonymkode: 41857...6e2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #9 Skrevet 25. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det siste året har jeg hatt sex med to stykker. Den første hadde en stor penis, den var både bred og lang. Det var mye trøbbel med det, vanskelig å håndtere, vanskelig å få inn, og jeg følte ærlig talt ikke veldig mye når den var inne. Følte meg bare sprengt.... Mens nå har jeg hatt sex med en ny, han har en ganske gjennomsnittlig penis tror jeg. Og jeg føler så mye! Jeg får orgasme, jeg kjenner den mye bedre på en måte. Og ikke minst, jeg kan gjøre mye mer med den. Andre som har samme erfaring, at man kjenner mindre med stor penis? Anonymkode: 41857...6e2 Jeg har et bedre sexliv med en på rundt 15 enn en på rundt 20. Anonymkode: e78ba...283 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #10 Skrevet 25. februar 2020 De som er litt mindre treffer g-punktet bedre. Min erfaring iallefall. Anonymkode: 1b135...487 3
Castor Troy Skrevet 25. februar 2020 #11 Skrevet 25. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det siste året har jeg hatt sex med to stykker. Den første hadde en stor penis, den var både bred og lang. Det var mye trøbbel med det, vanskelig å håndtere, vanskelig å få inn, og jeg følte ærlig talt ikke veldig mye når den var inne. Følte meg bare sprengt.... Mens nå har jeg hatt sex med en ny, han har en ganske gjennomsnittlig penis tror jeg. Og jeg føler så mye! Jeg får orgasme, jeg kjenner den mye bedre på en måte. Og ikke minst, jeg kan gjøre mye mer med den. Andre som har samme erfaring, at man kjenner mindre med stor penis? Anonymkode: 41857...6e2 Har det noe med hvor harde penisene ble, ikke størrelsen?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #12 Skrevet 25. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et bedre sexliv med en på rundt 15 enn en på rundt 20. Anonymkode: e78ba...283 Det tror jeg de fleste har. På samme måte som de fleste har det bedre med en på 15 enn med en på 10. Anonymkode: 862ac...04a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå