AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Hun prøver med mening eller uten, det vet jeg ikke, men for å få meg til å føle meg dårlig, og usikker. Men det gikk ikke lenge, fordi at jeg er veldig selvsikker , har kommet meg over henne. Begynner å skjønne hvorfor hun holdte meg det der, hun har to eldre søstere som er selvsikker, og pleier å rakke henne ned, snakke negativt om mannen hennes, om hennes livstil,klesstil osv. Jeg er 5 år yngre enn henne, hun gjorde det samme mot meg. Det virket før men ikke nå som jeg har blitt veldig selvsikker og tror på meg selv:) Pass på slike venninner, så ikke la dem ødelegge alt for deg!! Anonymkode: de0c6...feb
Gjest O.G. Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Hva sa/gjorde hun som fikk henne til å virke falsk?
Cinnamondiva Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Uff, ja falske venninner er det verste. Bra du har kuttet ut sånne folk. Nedrakking er det verste.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 Jai ikke forstå Anonymkode: 315df...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå