Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lekker mye melk om natten og har nå kjøpt meg melkeoppsamler fra Medela som jeg tenkte å bruke. Har noen erfaring med denne og det å sove med den? Kan man bruke denne melken til noe? Hvis jeg ligger en hel natt med den så har jo mye av melken ligget lenge i romtemperatur...

Anonymkode: 47002...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det vil fungere så bra å sove med, det er en liten åpning øverst så du lett kan helle ut melk, og ser for meg det vil lekke ut derfra når du ligger? Samt at det blir for klamt/tett. 

Melken de samler opp om du går med de kontinuerlig skal ikke brukes til noe. Derimot kan du spare melken som renner ut når du ammer. Jeg bruker de til dette, da jeg leker mye fra andre brystet når jeg ammer. Om du gjør dette, så må de rengjøres på lik linje med annet pumpeutsyr, flasker o.l,  altså vaskes og skylles etter hvert bruk og kokes/ steriliseres en gang i døgnet. 

Anonymkode: ffe1a...58d

Skrevet

Enig med brukeren over - tror ikke de vil funke så bra å sove med. Det står også i bruksanvisningen at melken IKKE skal gis til barnet. Du kan bruke den i badevannet - men du må ikke mate ungen med den eller ha den på øynene eller lignende.

Anonymkode: e3e84...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...