AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 På vinteren er jeg brunere i ansiktet enn resten av kroppen, og jeg lurer på hva som er vanlig å gjøre med sminke? Sminker nå ansikt og hals i riktig farge til ansiktet, men det ser litt dumt ut da hendene er lysere. Går som regel med genser, så skuldre og armer synes ikke. Burde man sminke huden litt lysere i steden? På sommeren er det omvendt, og da sminker jeg ansiktet mørkere for å matche kroppen. Anonymkode: 0022a...e2c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Lysere sminke enn hudtone gjør ofte at man ser gusten og grå ut. Jeg utjevner forskjeller ved å blande noen dråper selvbruningsolje i bodylotion eller ansiktskrem. Det skal lite til. Anonymkode: c77f1...544 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lysere sminke enn hudtone gjør ofte at man ser gusten og grå ut. Jeg utjevner forskjeller ved å blande noen dråper selvbruningsolje i bodylotion eller ansiktskrem. Det skal lite til. Anonymkode: c77f1...544 Takk for tips. Hvilken selvbruningsolje bruker du? Anonymkode: 0022a...e2c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Hvilken selvbruningsolje bruker du? Anonymkode: 0022a...e2c Jeg bruker Clarins Radiance Plus i ansikt og Clarins Glow booster på kropp. (håper navnene ble ca rett) Anonymkode: c77f1...544
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Clarins Radiance Plus i ansikt og Clarins Glow booster på kropp. (håper navnene ble ca rett) Anonymkode: c77f1...544 Takk:-) Anonymkode: 0022a...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå