Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle fått mensen i dag, men den har ikke kommet 🤔 pleier alltid våkne opp med blødning. I forgårs og i går spottet jeg bittelitt og har hatt masse menskramper... skikkelig vonde til tider, noe som er veldig uvanlig for meg. I går kveld tok jeg en test som var negativ (hadde holdt meg i fem timer og drukket minimalt). Jeg er veldig sikker på at EL var den 11. Hadde alle vanlige tegn til den. 
Noen som vet hva dette kan være? Om EL var senere så er jeg ikke gravid for mannen var bortreist etter den 11. Når bør man evt kontakte lege? Høres kanskje hysterisk ut men jeg har aldri opplevd at mensen har vært forsinket annet enn ved graviditet. 

Anonymkode: 46ea0...771

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at dette er en mens, men at blødningene er minimale. Jeg hadde en sånn mens første syklusen min etter MA.

Skrevet
27 minutter siden, Havfrue8 skrev:

Det kan jo hende at dette er en mens, men at blødningene er minimale. Jeg hadde en sånn mens første syklusen min etter MA.

Åå ja det hadde jeg ikke tenkt på! Det høres jo egentlig mest logisk ut. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare 😊

Anonymkode: 46ea0...771

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...