Gå til innhold

Bekkenutfordringer i svangerskapet- fysio eller kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inne i tredje trimester nå, uten bekkenplager så langt! Men nå de siste dagene kjennes det ut som jeg har en kniv i den ene skinka 😳🤯 Det gjør veldig vondt og gå.

Hvem er det best å oppsøke?

Anonymkode: c8c51...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt fysioterapeut, da deres metoder FAKTISK er vitenskapelig dokumentert å fungere! ;) 

Anonymkode: 81015...2af

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Inne i tredje trimester nå, uten bekkenplager så langt! Men nå de siste dagene kjennes det ut som jeg har en kniv i den ene skinka 😳🤯 Det gjør veldig vondt og gå.

Hvem er det best å oppsøke?

Anonymkode: c8c51...65a

Fysio som er flinke på bekken. Blir en blanding av fysio, massasje og kiropraktikk der jeg går. Koster mindre enn vanlig kiropraktor og. 

Anonymkode: a919a...34b

Skrevet

En som kan løsne på piriformis og utadrotatorene og få økt blodgjennomstrømningen i muskulaturen. Mulig at isjiasnerven blir litt klemt.

Anonymkode: 47d8d...113

Skrevet

Fysioterapeut definitivt. Jeg begynte selv hos fysio for en uke siden pga bekkenplager. Er nå i uke 23, og tidlig bekkenløsning går i familien min. Uansett, kom inn raskt når jeg tok kontakt, og kom inn til ei som kun jobber med bekken. Fikk noen øvelser å gjøre og skal inn til behandling igjen om 2 uker, føler meg mye bedre allerede :)

Anonymkode: 47481...526

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som isjasnerve i klem som noen andre her skriver. Da ville jeg valgt fysio. 

Jeg hadde god erfaring med kiropraktor for bekkenlåsning, men ellers syns jeg fysio er mest effektivt om maskineriet lugger litt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...