Gå til innhold

Hvor mange ganger på en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en stor forelskelse for endel år siden som toppet seg med at vi hadde sex åtte ganger på en ettermiddag/kveld på gulvet i en hytte. 

Det var helt magisk! 

Anonymkode: 9d534...f36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første helga mannen min og jeg var bortreist, opplevde vi det samme. Gøy! 

Anonymkode: 8015f...6d3

Skrevet

Første ferien med min mann, da vi var nyforelsket, hadde vi tolv orgasmer hver i løpet av én dag. Nå er vi også på ferie, men har ikke hatt oss én eneste gang (barna er rundt oss 24/7). Things change 😝

Anonymkode: 3944f...955

Skrevet

Jeg og dama har i snitt sex 2-3 ganger daglig men kan også ha opptil 5-6 ganger. Slettes ikke hver gang jeg får orgasme men hun får mange og det er det viktigste ;) Vi har snart vært sammen i 1 år nå :)

• Liker 1
Skrevet

Vil si vi i snitt har sex rundt 2 ganger daglig. I går 4. Rekorden er vel 8 ganger tror jeg. 

Skrevet

Jeg og min forrige hadde gjerne sex i flere timer. Ikke nødvendigvis normalt samleie, det vil si oftest ikke normalt samleie. 

Anonymkode: 11f8b...64f

Skrevet

Min første ungdomsforelskelse og jeg hadde sex 10 ganger på et døgn. Den siste akten varte i over 2 timer. Etter det måtte vi pause et par dager, fordi vi var sår og øm ;) Det var tider det! 

Anonymkode: a2bb6...3a9

Skrevet

Vi holder på i snitt 15-30 min om gangen, avhenger litt av meg :) Lengste vi har holdt på er vell nærmere 3 timer. 

Skrevet

Han jeg var sammen med nå sist, er rekorden 3 ganger, men vi holdt ofte på i en time av gangen. Han stoppet opp underveis hver gang det var like før han kom, jeg kunne komme 5 ganger under ett samleie. Savner sexen vi hadde, den var ut av denne verden 😌

Anonymkode: 1345e...0ae

Skrevet

De første jeg lå med, og de første kjærestene, det vet jeg ikke, for der kom man ut av tellinga.

I litt mer voksen alder, ja jeg får innrømme det: det har hatt sammenheng med hvor ny kvinna er for meg. 

Skrevet

Når jeg var 16-20 år kunne jeg få utløsning mange ganger etter hverandre, og så daler det sakte men sikkert nedover jo eldre man blir. 

Anonymkode: 9f6e4...c43

Skrevet

Hva mener du med at dere hadde sex 8 ganger på samme kveld? Jeg har hatt sex med en person i godt over 8 timer, men jeg ser ikke på det som en lang økt i stedet for flere omganger. 

Anonymkode: fdbf6...c83

Gjest Paramount
Skrevet

Når du er skikkelig kåt har du sex sammenhengende, det er ingen start og stopp. Jeg er sikkert ikke den eneste som har hatt sex en hel helg. 

Skrevet

Har hatt 14 orgasmer på en natt og dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...