AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Har avtale med studieveileder på det universitetet jeg går nå, men hun hadde ikke mulighet før torsdag neste uke. Jeg er en 19 år gammel jente med generell studiekompetanse og fullfører 60 studiepoeng i historie denne våren. Den opprinnelige planen min om å ta master + ppu i et humanist fag kjennes mindre og mindre attraktiv ut, derfor spør jeg etter råd. Jeg har ingen interesser jeg brenner for som gir meg en trygg og stabil jobb, men jeg får mye ut av å hjelpe andre i service situasjoner. Arbeider like godt med andre som jeg gjør alene, foretrekker dagvakter og en jobb der det er litt etterspørsel etter folk. Har kikket på studiet «IT og informasjonssystemer» så langt, setter pris på anbefalinger og erfaringer med studiene og evt. studiesteder! Takk på forhånd! Anonymkode: 95748...0f9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Syns jeg har hørt at NTNU AVD Gjøvik er gode på IT-utdanninger. Anonymkode: 5d5e4...226 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Hva med Datasikkerhet? Vil du tro du kan bli populær ansatt da. Anonymkode: 5d5e4...226 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå