AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Jeg har slettet bruker ved flere anledninger.. Så kommer jeg eventuelt tilbake etter et halvt års tid for deretter å gi opp igjen etter relativt kort tid. Synes det blir verre og verre for hver gang? Det er ikke like gøy lenger. Humoristiske undertoner er det også heller lite av. Er det bare meg eller har det også blitt mindre aktivitet her? Anonymkode: 6f51d...866 2
SoWhat? Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Jeg kan kritisere Kg for ting. Men at de reagerer på hets og spekulasjoner syns jeg er greit. Problemet er at de blir noen over-reaksjoner her da alt går på skjønn. Og at moderatorer får være brukere under andre nick er IKKE ok. Så noe å ta tak i her. Men jeg syns det er bra at det er strengt på mange måter. Perfekt blir det aldri. 4
youcancallmejune Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 KG speiler vel bare samfunnet. Stadig flere sliter med å forstå humor og tolker alt i verste mening, og så rapporterer de innlegg som egentlig er ganske uskyldige. Det bør bli et krav at moderatorene både har sans for humor og evnen til å legge fra seg egne issues når de jobber, for det ser dessverre ut som noen av dem sliter med de to tingene. Dette forumet kommer til å bli tamt som hvit saus hvis denne utviklingen fortsetter. 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 At de er pk...? Anonymkode: 1a7f9...572
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: At de er pk...? Anonymkode: 1a7f9...572 Politisk korrekte Anonymkode: 6f51d...866 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #7 Skrevet 26. februar 2020 Jeg for min del synes det virker som om KG begynner å få et snev av gjennomtenkte, reflekterte innlegg hvor folk deler kunnskap ikke svada. Jeg vil mye heller være en del av et slikt forum enn ett som tiltrekkers seg folk som bare er ute etter å mobbe, trolle og skrive masse greier uten å hverken vise til kilder eller virker å ha erfaring. Så for meg er ting helt ok -om denne utviklingen jeg ser, fortsetter. Anonymkode: 24fe5...5d8 3
vintage Skrevet 26. februar 2020 #8 Skrevet 26. februar 2020 På 25.2.2020 den 11.07, youcancallmejune skrev: KG speiler vel bare samfunnet. Stadig flere sliter med å forstå humor og tolker alt i verste mening, og så rapporterer de innlegg som egentlig er ganske uskyldige. Det bør bli et krav at moderatorene både har sans for humor og evnen til å legge fra seg egne issues når de jobber, for det ser dessverre ut som noen av dem sliter med de to tingene. Dette forumet kommer til å bli tamt som hvit saus hvis denne utviklingen fortsetter. Her tror jeg du traff spikeren ganske så bra! 👍 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #9 Skrevet 26. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekte Anonymkode: 6f51d...866 Jeg syns ikke uføretrådene er så pk. Jeg tror KG er pk der de vil. Anonymkode: 1a7f9...572 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #10 Skrevet 26. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns ikke uføretrådene er så pk. Jeg tror KG er pk der de vil. Anonymkode: 1a7f9...572 Og der kom jeg til å tenke på at jeg faktisk ikke kikker innom endel tråder.. Jeg lever kanskje i en drømmeverden (jeg kommenterte noen innlegg rett over her) med å si at ting begynner å bli bedre, men så kommer jeg på at jeg holder meg helt utenfor rampelysforumene og uføre-tråder, seksualitet osv. Anonymkode: 24fe5...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #11 Skrevet 26. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og der kom jeg til å tenke på at jeg faktisk ikke kikker innom endel tråder.. Jeg lever kanskje i en drømmeverden (jeg kommenterte noen innlegg rett over her) med å si at ting begynner å bli bedre, men så kommer jeg på at jeg holder meg helt utenfor rampelysforumene og uføre-tråder, seksualitet osv. Anonymkode: 24fe5...5d8 Har skjult seksualietsforumet, det gjør meg bare deprimert. Anonymkode: 1a7f9...572 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #12 Skrevet 26. februar 2020 Pk er lenge siden har vært trendy. Om du leser litt rundt på tråder vil du se at kg er langt fra pk, og det å hetse grupper av mennesker er vanlig. Om det er uføre, alenemødre, kvinner eller annet. Anonymkode: f0b63...25b 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #13 Skrevet 1. mars 2020 Har også merket at KG ikke forstår forskjellen på latterliggjørring og spøk/humor. Anonymkode: 0ebb2...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå