AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #21 Del Skrevet 27. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker av erfaring. Har solgt kjøkken i nesten 10 år, i en butikk med kjøkken fra tre forskjellige leverandører som alle hadde forskjellige mål på moduler, brukte ulike skuffer, hengsler osv. Det finnes ikke en standard alle følger i kjøkkenbransjen. Anonymkode: e1464...1d0 Siden du er fagmann/fagkvinne, er det noe jeg kan måle på mine fronter/skrog slik at TS kan sammenligne? Type avstand hullene i skrog, og hvor det forborrede hengselsfeste er i frontene. Slik at TS kan sammenligne med de TS har nå? Blir det bra sammenligning? Anonymkode: e6f1e...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #22 Del Skrevet 27. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du bilde av kjøkkenet ditt? hadde vært gøy å se hvordan du løste alt med maling osv! Anonymkode: 69729...033 Tja.. joo.. må tenke på det, ønsker egentlig ikke bli igjenkjent her inne, i tilfelle her er noen kjenninger 🤪😊 Anonymkode: e6f1e...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #23 Del Skrevet 27. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men snakker vi ikke om å finne passende hengsler egentlig? Uten at jeg vet det sikkert, så må det jo finnes hengsler som gjør at frontene passer. Det burde kundeservice hos Epoq kunne svare på, ut ifra målene til TS. Slik du framstiller det høres det ut som om at jeg har hatt flaks at alt passet. Det tror ikke jeg, i og med at jeg var 1 av 4 som bestilte samtidig i min omgangskrets, og ingen hadde et problem med det. Anonymkode: e6f1e...026 Jeg snakker ikke om hengslene i seg selv, men om plasseringen av disse og plasseringen av festebrakettene til skuffefrontene. Ut fra min erfaring fra å ha solgt tre forskjellige kjøkkenmerker med avvikende mål og bruk av forskjelllige skuffe-/hengsletyper så tenker jeg at dere hadde flaks. Men ettesom de tre merkene jeg kjenner er hhv. norsk, dansk og italiensk så skal jeg ikke være påståelig på at det ikke er en standard leverandører fra samme land følger. Kan godt være at alle Norske kjøkkenleverandører bruker samme mål for alt jeg vet. Anonymkode: e1464...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå