lillesky Skrevet 10. juni 2005 #1 Del Skrevet 10. juni 2005 Skal skaffe meg møbler til å ha på verandaen. Har sett litt på Ikea sine. Har tenkt på dette bordet: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=14261*14301 med tilhørende stoler: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=14261*14301 Noen synspunkter? Noen som har erfaring med disse? Eller andre utemøbler fra Ikea? Eller andre billige hagemøbler? Har stor veranda, men har lyst på noe som er enkelt å bære under taket ved regnvær. Har litt lyst på noe som tar liten plass, dvs. bare plass til to personer og lite bord (men det er kanskje ikke så solid/godt å sitte på?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. juni 2005 #2 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg syntes det så fint ut... men kan ikke si noe om kvaliteten på akkurat disse produktene. Selv har vi kjøpt et kafé-sett (Stoler og Bord - Trykk på "forstørr bildet") på Ikea, og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juni 2005 Tenkte også på det kafésettet du har! Er jo veldig fin pris på det... Hvordan er det å sitte på? Bruker dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2005 #4 Del Skrevet 10. juni 2005 Det øverste bordet så litt knotete ut å sitte ved? Se på "bukkene" under... Men de tilhørende stolene mener jeg å huske var på salg i dag... Cafébordet var veldig fint. (Det var jo det øverste også ,ejg tenker mer på den praktiske delen). Har ingen erfaring med IKEA-møbler på veranda/uteplass selv dessverre... Kan sikkert være heldig og sikkert uheldih Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 11. juni 2005 #5 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg vet ikke hvordan disse møblene er å sitte i - men jeg for min del foretrekker kraftige tremøbler med tykke puter i hagen. Mine er malte og de tåler å stå ute i all slags vær. I tillegg er de deilige å sitte/ligge i - jeg har en tre-seter, to stoler og et stort massivt bord til. Mine er mange år gamle nå - men jeg ser at de har lignende overalt til greie priser ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. juni 2005 #6 Del Skrevet 11. juni 2005 Tenkte også på det kafésettet du har! Er jo veldig fin pris på det... Hvordan er det å sitte på? Bruker dere det? Vi bruker det - men har et stort bord med krakk og stoler til som blir mest brukt når vi har gjester (plass til flere, vi har bare to stoler til kafé-settet). Kafé-settet er godt og sitte ved. Overraskende godt faktisk. Og som du sier - fin på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2005 #7 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg kjøpte verandamøbler på høsten. Dermed betalte jeg halv pris for solide, varige og komfortable møbler: Stort bord og stoler med regulerbar rygg og tykke puter. Funderer på å male møblene og kjøpe nye puter, men regner ellers med å ha disse møblene i en evighet! Skulle jeg kjøpt noe nytt, ville jeg kjøpt manilla-gruppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 11. juni 2005 #8 Del Skrevet 11. juni 2005 Vi har Äpplarö bordet med tilhørende benk og synes dette er kjempe kjekt og fint. Grei plass til en 4-5 mennesker rundt bordet. Har kjøpt sitteputer til å ha på setet på benken. Har hatt dette settet nå i to år og det holder seg veldig fint. Det står ute hele våren og sommeren hos oss (på terrasse under tak). Bør oljes en gang i året, men det er fort gjort. Anbefales om man ønsker noe som ikke tar så mye plass. (Enkelt å oppbevare i boden om vinteren). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 12. juni 2005 #9 Del Skrevet 12. juni 2005 i har stoler og bord fra Cane line-serien (Skeidar). Stolene (Cambridge) er uten armlener og bordet er rundt med aluminiumsben og "steinplate" (Se bordunderstell på Cardiff). Platetoppen har også en "flettekant". http://www.cane-line.com/ Kjempegode stoler å sitte på. Dette er det beste kjøpet i har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 12. juni 2005 De nye kurvmøblene er så fine!! Men de er også så dyre... Noen som vet om billige, men gode kurvmøbler (gjerne plastkurver, eller hva det nå er, gummi?)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå