Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, da har jeg klart det jeg.....

Blitt glad i en som er gift.... :-?

Det skjedde nå for nesten ett år siden, en oktoberdag i fjor.

Jeg var nå fullt klar over at han var gift, og han kom til meg og fortalte hvordan landet lå. Og hva han følte for meg....-og nå vil mange si: "Typisk". Ja ja, sier nå jeg.... Følg nå med videre da.....

I januar flyttet han nå fra sin "kone" for å satse sine kort på meg... (De er nå separert) Hvorfor???? -Ja, det har jeg også spurt meg om ganske mange ganger...

Og for å gjøre en lang historie kort.......-I dag er jeg "kommet ut fra skapet".

Ikke at jeg er lesbisk eller noe, men nå har han fortalt kona si at han vil flytte sammen med meg. Og at han vil dele resten av sitt liv sammen med meg..... Og hva skjer????? -Jo, haugevis med trusler for å få han tilbake..... :evil: :evil: :evil:

Men når jeg tenker på det, mulig jeg hadde gjort det samme..... :o

Jeg har dårlig samvittighet for at jeg "ødela" en familie. Men får beskjed fra han at, man ikke får ødelagt noe som allerede hadde gått i stykker....

Sant skal sies at de allerede hadde vært i familie terapi FØRE jeg kom inn i blidet.... Og etterpå....

Jeg klamrer meg nå til den mannen jeg er blitt glad i jeg.....

Akkurat i kveld har jeg litt blanda følelser ang kjærlighet... Noen ganger er den veldig urettferdig, men en ting er sikkert...-Den har jammen meg en svingete vei.....

Skulle ønske jeg hadde hatt fasit svar på det meste.... :-?

Jeg har nå dårlig samvittighet....-men, bør jeg ha det.....????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - ikke ha dårlig samvittighet. 8)

Nyt livet - nyt kjærligheten - nyt mannen i ditt liv. 8)

Stol på han når han sier at hans ekteskap var ødelagt før du kom inn i bildet!

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hva tror du sannsyligheten er for at han gjentar historien, men at du IKKE lenger er elskerinnen??

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette vil han nok også gjøre mot deg!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blunke:

Han vil sikkert nekte hvis du konfronterer han med det, selvfølgelig, alt er jo bare fryd og gammen i begynnelsen av alle forhold!

Men denne mannen ville jeg ha hatt problemer med å stole på.

Hvem vet om dette har skjedd han før?

Eller om det vil skje igjen?

Gjest over her sier det samme. Sannsynligheten er skremmende stor.

Vent å se når hverdagen innhenter dere. Da forsvinner nok det mystiske, rosa og spennende sløret tenker jeg.

Kan du virkelig bli lykkelig på andres bekostning????????????? Klarte du ikke å finne en ledig mann på egen hånd?

Nå kan du bare sette deg rolig ned, og begynne å nyte den nye "mannen" din, for jeg tror ikke denne "lykken" vil vare lenge. Stjålen lykke gjør sjelden det.

Enten på grunn av dårlig samvittighet, om man har en moral.

Eller fordi historien vil gjenta seg. Er du klar for det?

At han forlater deg på samme måte slik han forlot henne? Eventuelt er utro mot deg, med henne!

Det er skremmende at du høres litt stolt ut i innlegget ditt.

Jeg ville ikke ha vært veldig stolt. Snarere tvert i mot.

Og hvis alt mellom dem var i stykker, hvorfor gikk han ikke før???????

Vær ikke så naiv. Da blir du bare såret.

Jeg håper at du klarer å bli lykkelig med han.

Ingen får garantier her i livet. Men du har i allefall fått 1.

Du vil sannsynligvis sitte i samme situasjon som hans exkone en gang!!!!!!!!!!!! :blunke:

Dette ble et sarkastisk innlegg, med en stor snev av sannhet i.

Men det slo meg at du fortjente det!

Uansett, jeg sender deg en lykkeønsken, den har du behov for!

Skrevet

Hadde han vært glad i kona sin og hadde alt vært som det skulle der, så hadde han ikke rotet seg bort i deg, enkelt og greitt.

Eg synes at du skal drite i de andre sure innleggene her, det var ikke du som ødelagde noe som helst. Og man kan ikke generalisere her, kanskje han engang kommer til å være utro mot deg, akkurat som alle andre menn kanskje kan være utro mot sine koner. Eller han har funnet deg, kvinnen i sitt liv og dere lever lykkelig til deres dages ende...

Det kan vi herinne iallefall ikke vite noe somhelst om.

Kos deg sammen med han og nyt det.

Skrevet

Hvis noen har gjort noe galt, så er det han og ikke du. Det er ikke ditt ansvar hva han har gjort mot sin kone, han er en voksen mann, du må ikke tenke at "det var du som fristet ham, så da er det din skyld"! Om han kommer til å gjøre det igjen, er en annen sak. Han har i hvertfall vist at han mener alvor i og med at han har gått fra kona si, som han sikkert har hatt sterke følelser for. Hvis han bare ville ha en elskerinne, hadde han vel ikke gått til det skrittet? Men du må føle deg sikker på at du kan stole på ham.

Gjest Venus, ikke innlogget
Skrevet

Hei Hei... :wink:

La meg først si: Gratulerer med ny mann!!!

Og jeg er ingen dommer, så jeg velger å ikke dømme hverken deg eller han.

Men jeg håper jo virkelig at denne mannen er verdt alt det dere utsettes for nå. Selv om jeg har medlidenhet med hans kone, så har jeg ingen problemer med å forstå dere heller... MEN - - - - - :-?

Har du hørt denne: "What goes around, comes around..." Ha den litt i bakhodet. Men allikevel: La ikke det hindre dere i å nyte kjærligheten.

Jeg velger å tro at dette mellom dere vil gå bra !!! Lykke til.

Vennlig fra Venus. :kgsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...