AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Del Skrevet 24. februar 2020 Hei! Jeg har en tispe som har fått konstatert grad 3 av Patellaluksasjon på begge bakbeina. Snakket med veterinæren nå og han sa at en operasjon vil koste fra 20-26000 per kne. Er dette vanlig pris? Han er spesialist på dette, så kanskje derfor han er så dyr? Har dere noen erfaringer med pris på dette? Anonymkode: 5e676...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Del Skrevet 26. februar 2020 Ja samme pris da min hund opererte. Betalte kun egenandel på noen tusen da vi hadde forsikring som dekket resten. Anonymkode: 6794f...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmn Skrevet 1. mars 2020 #3 Del Skrevet 1. mars 2020 Høres ut som en normal pris ja. Betalte vel 27k per kne mener jeg å huske på min, fikk desverre ikke dekket av forsikring ettersom jeg var for treg og forsikret etter fylte 4mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmartine Skrevet 10. september 2020 #4 Del Skrevet 10. september 2020 Har operert begge bakbena på min pomeranian tispe, og betalte rundt 18 000 - 20 000 kr per kne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå