AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Har du kjennskap til det? Anonymkode: 67fc1...4ca
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Jeg tror jeg lett kunne blitt en, bortsett fra dop (max en joint), og hadde nok ikke klart å være så drittsekk (ok litt, men en snill en 😄). Tror det er greit for alle at jeg bare har en helt ordinær jobb med middels lønn. Anonymkode: 80414...d59 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Ja. Men de er ikke psykisk friske akuratt. Anonymkode: 1f5a5...59c
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Men de er ikke psykisk friske akuratt. Anonymkode: 1f5a5...59c Men om man er mann og driver med det, så er man psykisk frisk? Anonymkode: bc174...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Jeg har en venninne jeg tror har potensialet til å bli sånn. Hun har kjæreste og barn med han, men det er han som sitter å passer på ungen imens hun flyr på byen og er utro med kollegaer itilleg. Hun har også inrømt på en litt indirekte og humoristisk måte at hun egentlig er villig til å stikke ifra dem. Hun går i dame dressjakke og ser ut som en klassisk kontordame. Hun tok mye kokain før, regner med at hun fortsatt gjør det, bare inrømmer det ikke fordi hun ikke vil ha barneværnet på døra. Typen hennes vet ikke en dritt, hun bare skylder på at hun må ut på byen pga fødselsdepresjon ellet et eller annet. Anonymkode: bc174...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #6 Skrevet 29. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men om man er mann og driver med det, så er man psykisk frisk? Anonymkode: bc174...9b5 Nei det er det ingen som hevder. de fleste som bruker rusmidler er ikke friske psykisk og om de ikke sliter psykisk fra før vil hvertfall kokain bruken føre til at det fucker psyken deres. Anonymkode: 1f5a5...59c
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #7 Skrevet 29. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er det ingen som hevder. de fleste som bruker rusmidler er ikke friske psykisk og om de ikke sliter psykisk fra før vil hvertfall kokain bruken føre til at det fucker psyken deres. Anonymkode: 1f5a5...59c Ja, så klart. Mem det var jo ikke spørsmålet i hi. Du svarte som om kvinner som er som exitmenn ikke er psykisk friske. Spørsmålet var jo om det finnes sånne kvinner, ikke om de er psykisk friske eller ei, det sier seg jo selv at dem ikke er, kvinne eller mann. Anonymkode: bc174...9b5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #8 Skrevet 29. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, så klart. Mem det var jo ikke spørsmålet i hi. Du svarte som om kvinner som er som exitmenn ikke er psykisk friske. Spørsmålet var jo om det finnes sånne kvinner, ikke om de er psykisk friske eller ei, det sier seg jo selv at dem ikke er, kvinne eller mann. Anonymkode: bc174...9b5 Tror du har misforstått spørsmålet i HI. Ta spør ikke om kvinner som er som exit menn finnes. Men om kvinner som er som kvinnene i exit finnes, kvinner som bare bryr seg om kokain, penger og yngre menn. Jeg svarte på det og sa at Ja de finnes, men de er ikke psykisk friske. Det er ikke noe alle syns sier seg selv, mange tror at en smilende fasade og mye latter og selvtillit i rus gjenspeiler det indre. Se for eksempel på så mange menn som tror at eskorte elsker jobben sin fordi de er så rusa at de ler og smiler, mens de må ruse seg fordi de hater å selge kroppen sin og hater seg selg edru enda mer. Anonymkode: 1f5a5...59c
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #9 Skrevet 29. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror du har misforstått spørsmålet i HI. Ta spør ikke om kvinner som er som exit menn finnes. Men om kvinner som er som kvinnene i exit finnes, kvinner som bare bryr seg om kokain, penger og yngre menn. Jeg svarte på det og sa at Ja de finnes, men de er ikke psykisk friske. Det er ikke noe alle syns sier seg selv, mange tror at en smilende fasade og mye latter og selvtillit i rus gjenspeiler det indre. Se for eksempel på så mange menn som tror at eskorte elsker jobben sin fordi de er så rusa at de ler og smiler, mens de må ruse seg fordi de hater å selge kroppen sin og hater seg selg edru enda mer. Anonymkode: 1f5a5...59c Hø? Jeg tror der er du som har misforstått. Anonymkode: bc174...9b5
Unika Skrevet 3. mars 2020 #11 Skrevet 3. mars 2020 Slike kvinner finnes. Men det er langt færre av de, fordi kvinner som regel har et noe sterkere biologisk bånd til barna sine - og vil som regel derfor prioritere å være mer til stede for dem. Den samme kvinnen kan likevel elske penger, fest, og foretrekke yngre menn. Hun har bare ikke tid og mulighet til det 😎 #tidsklemma 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå