AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Vi skal gifte oss ti neste år, men da vi begge har mye familie spredt utover hele landet, tenker vi å sende ut "save the date" kor allerede nå. Har noen her gjort det? Jeg ønsker isåfall litt tips. Jeg skal lage diss selv i Photoshop og bestille kortene som "bilde" for å få det billigst mulig. Anonymkode: af2f5...257
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 De jeg kjenner som har sendt ut noe save the date har kun gjort det digitalt, altså brukt en fin mal og lagt et kort som bildefil (bare å screenshotte) som de har sendt på MMS eller Facebookchat til alle de vil invitere. De aller fleste, inkludert oss selv, har bare sagt ifra om datoen uten noe kort. Etter å ha sendt ut en del faktiske invitasjoner i posten nå så vil jeg absolutt prøvd en sånn løsning heller enn å måtte sende ut dobbelt. Porto er DYRT, posten har surra med flere invitasjoner og det tar tid å skrive på adresser og surr. Anonymkode: a6d73...423 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Jeg har fått save the date kort til ett bryllup og synes egentlig bare det var unødvendig og litt irriterende (for deg gjorde meg veldig nysgjerrig på resten av infoen). Var i et annet bryllup samme sommer og der fikk vi melding av brudeparet på face om å holde av datoen. Synes det holdt! Ville heller gjort som AB over foreslår og sende en bildefil på MMS/messenger/mail Anonymkode: 55baa...8f1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå