AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Dere som jobber med dette, hvor lang tid tok det før dere fikk jobb? Og måtte dere eventuelt ha mye erfaring for å få den jobben dere ville ha? Anonymkode: 1117e...ebb
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Hei, jeg har bare hatt en jobb, som jeg fikk en god stund før jeg var ferdig utdannet. Normalt sett får alle jobb kort tid (opp til 3-6) etter man er ferdig på studiet. Er et skrikende behov for planleggere i distriktet. Om du absolutt må jobbe i en bestemt by, kan det bli noe vanskeligere å få det raskt. Lykke til! Anonymkode: c8f03...7cc
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har bare hatt en jobb, som jeg fikk en god stund før jeg var ferdig utdannet. Normalt sett får alle jobb kort tid (opp til 3-6) etter man er ferdig på studiet. Er et skrikende behov for planleggere i distriktet. Om du absolutt må jobbe i en bestemt by, kan det bli noe vanskeligere å få det raskt. Lykke til! Anonymkode: c8f03...7cc Hvor lenge siden var det du var nyutdannet? Søkte du på ledig stilling hos kommune? Blir selv nyutdannet i år. Anonymkode: b9fcf...292
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge siden var det du var nyutdannet? Søkte du på ledig stilling hos kommune? Blir selv nyutdannet i år. Anonymkode: b9fcf...292 Jeg fikk jobb før studiene var over i kommunal sektor, men ikke på en plass der jeg vil bo permanent. Er derfor jeg opprettet denne tråden for å få vite cirka hvor lang tid det kan ta før man blir aktuell for jobber på mer sentrale steder. Har bare fått avslag når jeg søker på jobber mer sentralt. For de som får jobb i privat sektor rett etter studiene, virker det å gå mye på at de har de rette kontaktene eller at de har hatt sommerjobb der i løpet av studietiden. Anonymkode: 1117e...ebb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 Hei igjen Jeg var ferdig utdanner for noen få år siden. Jeg kan helt ærlig ikke svare hvor lang erfaring du bør ha. Noen er heldige og får sin første jobb sentralt og andre ikke. Når du først har fått noe erfaring fra en kommune, vil det helt sikkert bli mye lettere. Anonymkode: c8f03...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå