AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Er bedt i bryllupp (enkel seremoni) og har aldri vært i det tidligere. Er denne kjolen for pyntet til no sånt? Er mange forskjellige farger å velge mellom... syntes elfenbenshvit var pent, men blir kanskje litt dumt med tanke på at jeg er gjest og ikke brud hehe. Anonymkode: 2dd03...711 1
solmåneogstjerner Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Kjempefin den. Passer i alle slags bryllup og til andre anledninger også. Ta blå, ikke hvit. 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Enig. Den ser kjempefin ut, nå vet ikke jeg hvor den er fra men hvis det er nettshopping ville jeg vært bittelitt bekymret for at skjørtet kanskje kan se noe billig ut in real life. Vet du hva slags stoff det er laget av? Anonymkode: 1342b...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Den ser kjempefin ut, nå vet ikke jeg hvor den er fra men hvis det er nettshopping ville jeg vært bittelitt bekymret for at skjørtet kanskje kan se noe billig ut in real life. Vet du hva slags stoff det er laget av? Anonymkode: 1342b...8ad står chiffong... jeg har ikke så mye peiling på kjolestoff... Chiffong og blonder Anonymkode: 2dd03...711
Blingblingtahei Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Jeg har bestilt fra jjhouse nettopp til et bryllup, stoffet var billig og ble en rift første gang jeg dro opp glidelåsen, og jeg fikk den sydd etter mål men den var likevel altfor stor og ikke samme passform som på bildet. Min mor kjøpte også derfra og var noe heldigere, hun fikk en syerske til å sy kjolen slik at den passet henne. De var heller ikke spesielt billige. Jeg ente opp med å kjøpe en kjole fra Floyd by Smith, som jeg etterhvert syntes var kjedelig og kjøpte da enda en 😅 Jeg syntes du skal gå til en fysisk butikk og prøve kjolene før du kjøper de. Ender du likevel opp med å kjøpe fra jjhouse så ha erfaringene mine i tankene 😊 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: står chiffong... jeg har ikke så mye peiling på kjolestoff... Chiffong og blonder Anonymkode: 2dd03...711 Chiffon kan se veldig billig og lite pent ut. Støtter Bling i at du heller bør se etter en kjole du kan prøve på og kan se hvordan den tar seg ut i vanlig dagslys. Anonymkode: 1342b...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #7 Skrevet 24. februar 2020 Står det ikke dress code i invitasjonen? Tror den kjolen kan være litt for pyntet for mange bryllup. Men om du ikke bryr deg om evt å være den penest kledte, så kjør på! Anonymkode: 7a627...cf6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #8 Skrevet 25. februar 2020 Å i det hele tatt vurdere samme kjole i hvitt er bare tullete. Syns også kjolen var veldig pyntet, hadde en lignende kjole men da var jeg forlover og det var et tradisjonelt bryllup. Byttet til en knelang kjole til festen, går ikke an å danse i lang kjole. Anonymkode: 4e7fb...f1e 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #9 Skrevet 25. februar 2020 Kjempefin kjole. Dekkete skuldre i kirken er riktig, og lengden er fin. Jeg har aldri vært i så enkle bryllup.at dette hadde vært for fint, men om du skal i ett enkelt sommerbryllup, kan du jo evt ha skjørt til under knærne. Da står dette i invitasjonen. Anonymkode: 3c59d...abf 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #10 Skrevet 25. februar 2020 Ikke kjøp fra JJsHouse. Billig ræl med elendig materiale og håndverk. Med mindre du godtar å ha på deg hva som helst, kommer du til å ende opp med å måtte kjøpe en kjole til. Men gå gjerne for noe i denne retningen, det var en ordentlig pen og pyntet kjole. Anonymkode: 90311...38c 2
Gjest EmKay Skrevet 25. februar 2020 #11 Skrevet 25. februar 2020 Kjempefin kjole. Enig med andre ang. JJ house. Hvis du vil ha en rimelig, men fin kjole ville jeg sett på Floyd sine, evt bestilt fra nelly.com. Deres eget merke Nelly Eve, har mye fint til fine priser Jeg har aldri vært i et bryllup der en kjole som dette hadde vært for mye, men heller midt i blinken. At man ikke kan danse i lang kjole er også bare tull!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #12 Skrevet 25. februar 2020 Er uansett ikkje vits i å kjøpe frå jjshouse no. Mange har fått bestillingane sine kansallert pga. coronavirus. Anonymkode: 6dc20...1a4
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2020 #13 Skrevet 25. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjempefin kjole. Dekkete skuldre i kirken er riktig, og lengden er fin. Jeg har aldri vært i så enkle bryllup.at dette hadde vært for fint, men om du skal i ett enkelt sommerbryllup, kan du jo evt ha skjørt til under knærne. Da står dette i invitasjonen. Anonymkode: 3c59d...abf Hvorfor skal man dekke skuldrene i kirken?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #14 Skrevet 25. februar 2020 2 minutter siden, Apocalypte skrev: Hvorfor skal man dekke skuldrene i kirken? Og hvordan vet vedkommende at TS skal gifte seg i kirken? Anonymkode: e571f...8b2
MarianneE Skrevet 25. februar 2020 #15 Skrevet 25. februar 2020 2 minutter siden, Apocalypte skrev: Hvorfor skal man dekke skuldrene i kirken? Skikk og bruk er det vel.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #16 Skrevet 25. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Står det ikke dress code i invitasjonen? Tror den kjolen kan være litt for pyntet for mange bryllup. Men om du ikke bryr deg om evt å være den penest kledte, så kjør på! Anonymkode: 7a627...cf6 Tenker det samme. En enkelt seremoni krever ikke like mye som et ettermiddagsbryllup. Anonymkode: 76e0a...468
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2020 #17 Skrevet 25. februar 2020 40 minutter siden, MarianneE skrev: Skikk og bruk er det vel. Veeel, 2/3 av alle brudekjoler har jo bare skuldre. Er det greit at bruden som står i alles påsyn foran presten å vise skuldre men ikke for gjester? Skuldre er ikke ansett som seksuelle kroppsdeler, vi lever ikke i 1897.
MarianneE Skrevet 25. februar 2020 #18 Skrevet 25. februar 2020 2 minutter siden, Apocalypte skrev: Veeel, 2/3 av alle brudekjoler har jo bare skuldre. Er det greit at bruden som står i alles påsyn foran presten å vise skuldre men ikke for gjester? Skuldre er ikke ansett som seksuelle kroppsdeler, vi lever ikke i 1897. Jeg selv ville ikke tenkt så mye over bare vs tildekkede skuldre, men det er vel fra gammel skikk og bruk korrekt å dekke skuldre? Jeg bare gjetter egentlig.
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2020 #19 Skrevet 25. februar 2020 5 minutter siden, MarianneE skrev: Jeg selv ville ikke tenkt så mye over bare vs tildekkede skuldre, men det er vel fra gammel skikk og bruk korrekt å dekke skuldre? Jeg bare gjetter egentlig. Det er vel greit å unngå dyyyp kløft i og rumpekorte kjoler, men mange penkjoler er jo utringede så. Jeg hadde ikke sittet med kåpe på i kirken om jeg hadde hatt på meg utringet kjole i et sommerbryllup. Når folk kan komme i joggis og joggesko i kirken så er toleransen høy kan man si.
Honey Dew Skrevet 25. februar 2020 #20 Skrevet 25. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke kjøp fra JJsHouse. Billig ræl med elendig materiale og håndverk. Med mindre du godtar å ha på deg hva som helst, kommer du til å ende opp med å måtte kjøpe en kjole til. Men gå gjerne for noe i denne retningen, det var en ordentlig pen og pyntet kjole. Anonymkode: 90311...38c Jeg har kjøpt 5 forskjellige kjoler derfra og har alltid vært positivt overrasket over hvor god kvaliteten er. Har aldri blitt skuffet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå