AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Jeg har et par ganger opplevd å få kommentarer fra folk jeg nettopp har møtt, som har spurt hvordan jeg er så selvsikker, eller bare kommenterer det. Hva betyr det? Altså, hva er det jeg viser med kroppsspråket mitt som stråler selvsikkerhet? Er det forskjell på å være selvsikker og selvgod? For jeg føler ikke at jeg er selvgod. Det tolker jeg litt mer som ego? Anonymkode: f85a3...179
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 At man ikke enser mennesker som prøver å trekke en ned. Anonymkode: 334cd...dc7 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: At man ikke enser mennesker som prøver å trekke en ned. Anonymkode: 334cd...dc7 Dette! Hvis man merker en arroganse hos noen, så er det et tegn på selvsikkerhet. Jeg liker sånne mennesker. Synes det er kult ☺️ Anonymkode: 4973f...d23
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette! Hvis man merker en arroganse hos noen, så er det et tegn på selvsikkerhet. Jeg liker sånne mennesker. Synes det er kult ☺️ Anonymkode: 4973f...d23 Tja. Arroganse kan være et tegn på litt av hvert! Og er iallefall en motpole til empati, som egentlig burde være mer tiltrekkende. Men sånn er det. Bad-boys, psykopater og narsissister tiltrekker seg ofte det motsatt kjønn. Anonymkode: 08af5...50c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Arroganse kan være et tegn på litt av hvert! Og er iallefall en motpole til empati, som egentlig burde være mer tiltrekkende. Men sånn er det. Bad-boys, psykopater og narsissister tiltrekker seg ofte det motsatt kjønn. Anonymkode: 08af5...50c Sant. Tiltrekkes av samme kjønn. Liker kvinner som er sånn. ☺️ Men det er ikke så mange av dem. Anonymkode: 4973f...d23
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #6 Skrevet 25. februar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: At man ikke enser mennesker som prøver å trekke en ned. Anonymkode: 334cd...dc7 Dette! Pluss at det vises fort på kroppsspråket. God holdning, rak i ryggen, målrettet gange, trygg i blikket, osv. En som går og ser ned, har henda i lommen, unngår blikkontakt, osv. fremstår veldig usikker i forhold til en som går rak og som ser målrettet ut. Man kan ha god selvtillit, uten å være selvgod. Er du selvgod så fremstår man gjerne som arrogant, uten respekt for andres meninger og standpunkt, uten empati for andre, osv. Har du god selvtillit uten å være selvgod, fremstår du som en som er trygg på deg selv, din egen verdi og hva du ønsker ut av livet, men som samtidig viser respekt og medfølelse for andre mennesker. Anonymkode: 26528...999
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #7 Skrevet 25. februar 2020 At man ikke enser mennesker som prøver å trekke en ned og at man ikke senker seg ned på drittsekkenes nivå men begrenser kontakten til et minimum. Anonymkode: 334cd...dc7 3
AllahBallah Skrevet 25. februar 2020 #8 Skrevet 25. februar 2020 For meg er en person med selvsikkerhet en person der har naturlige og tildels kvikke reaksjoner i enhver tenkelig situasjon. En som svarer og oppfører seg, uten tanker om hva andre måtte mene om det. Ikke nødvendigvis på drittsekk-måten. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette! Hvis man merker en arroganse hos noen, så er det et tegn på selvsikkerhet. Jeg liker sånne mennesker. Synes det er kult ☺️ Anonymkode: 4973f...d23 Arrogante mennesker oppfatter jeg ofte motsatt. At de er små mennesker som prøver desperat å hevde / heve seg. Mindreverdighetskomplekser.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #9 Skrevet 25. februar 2020 Arrogante og nedlatende mennesker med lavt selvbilde prøver ofte å trekke andre mennesker ned. Jeg tenker på dem som sårbare og pjuskete figurer med grandiost oppblåst falsk selvbilde som de febrilsk prøver å opprettholde. Jeg ser opp til dem som ignorerer og trekker seg unna slike. Anonymkode: f0fba...cf3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå