AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Jeg har et nært familiemedlem som legger ut mye rart i sosiale medier, særlig snap. Han legger ikke ut direkte grove eller støtende ting, men på grensen til det. Dersom han er hos frisøren, legger han ut bilde av den nye sveisen og skriver «Jeg er visst glad i å sakse». Han har også skrevet ut et bilde av seg selv i bar overkropp, hengt det på speilet på badet. Han tar så bilde av seg selv som flekser og skriver at han må bli like bra som forbildet (bilde av seg selv). Han har en god jobb som gjør at alle i nærmiljøet kjenner han. Han har barn i bhg og skole. Hvordan kan jeg si ifra om at jeg ikke syns det han legger ut er greit? Mest med tanke på barna hans. Dette familiemedlemmet er i et tungt samlivsbrudd, og har vært i denne prosessen i 2 år. Ca like lenge har han drevet med dette «sprellet» på sosiale medier og jeg mistenker at han trolig gjør det siden han ikke har det så bra, men ønsker å vise at han har det bra Anonymkode: 10805...54f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Huffda 😄🙈 Anonymkode: 75e15...6d4 Jepp. Det er direkte flaut, og jeg tror st dersom han hadde tenkt seg litt om, og sportsbegivenheter selv om han hadde syns dette var greit om 4 år, hadde han selv blitt flau Anonymkode: 10805...54f
SPOCA Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Jeg ville prøvd å overse det. Du må jo gjerne synes det er ugreit, men det er lite å få gjort med det. Har et par slike familiemedlemmer/bekjente som legger ut lignende ting, og det er veldig lite man får gjort med det. Og det er i grunn ikke min business heller. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Jeg synsbedrag var morsomt , hva e galt med det a 🤣 Anonymkode: ef6be...9bc
Kågebruker Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 Det er best å la det ligge. Du kan riste litt på hodet av det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #7 Skrevet 24. februar 2020 Ikke noe jeg ville lagt ut sjøl, men det med bildet var jo litt morsomt da, viser selvironi. Det andre var litt mer kleint ja. Men ikke det verste. Jeg ville ikke ha sagt noe egentlig. Kanskje nevnt at det er flaut for barna hans. Anonymkode: 10719...d21 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #8 Skrevet 25. februar 2020 Snap er såpass privat at der hadde jeg ikke brydd meg. Verre med andre some-kanaler. Men uansett, med mindre dere har et så nært forhold at det er naturlig at du sier fra, så er det ikke din oppgave å si fra. Anonymkode: 56208...3f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå