Gå til innhold

Klarer du og oppnå orgasme under samleie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, forutsett at du er kvinne ; klarer du alltid å oppnå orgasme under samleie? Evt hva kommer an på om akkurat DU når klimaks? 

Anonymkode: caa89...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri fått orgasme under samleie. Samleie gir meg ikke noe spesielt, så det har jeg for mannens skyld mere enn for min. 

Anonymkode: f7a28...4ba

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ofte. 

Jeg er veldig betatt av og tent på mannen min, kyssene hans er deilige og jeg liker å være med ham. Vi snakker bra om sex og han har en liten kuk med stort hode som treffer meg veldig bra ;)Tror klitten stimuleres også. Liker ikke ordet samleie, men ja, jeg kommer av det. Har andre typer sex også. 

Anonymkode: db2ee...0fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. MÅ fingre samtidig. Jeg tror jeg kunne fått det til da jeg ofte føler jeg nærmer meg, men så skjer det et eller annet så det mistes, f.eks det gode trykket mot klitoris forsvinner, mannen øker eller senker farten. Er så utrolig lite som skal til før det forsvinner helt og man må begynne fra start. Men nå har jeg prøvd i 15 år med forskjellige menn, så jeg vet ikke.

Har faket helt sinnsykt. Sorry mannfolk, og sorry kvinnfolk, jeg er en av de som har gjort at mennene dere møter på er overrasket over at dere ikke ynker dere etter 5 minutter. Jeeez...

Har sluttet å fake med mannen min nå, vil ha ekte orgasme gjennom samleie. Han får meg bare til å komme ved oralsex, ellers skubber han vekk hånda mi om jeg fingrer under sex. Ja, vi har pratet om det. Han er en skrulling. En jævla sexy skrulling.

Anonymkode: 3da3b...8fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer alltid. Fort også. Noen ganger mange ganger. Kan nesten telle de gangene jeg ikke har kommet, faktisk ..

jeg stimuleres av at klitten min gnis mot mannens kropp. Noen ganger når jeg sitter oppå tror jeg at jeg får g-punktsorgasme for da kan jeg squirte. Kan virke mer intenst. 

for min del så er det jeg som styrer om jeg kommer, har ikke så mye med mannens ferdigheter å gjøre.. 

jeg har kunnet komme siden jeg var ganske liten så har liksom veldig kontroll på den biten! 

Anonymkode: c9fbf...048

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri fått orgasme under samleie. Samleie gir meg ikke noe spesielt, så det har jeg for mannens skyld mere enn for min. 

Anonymkode: f7a28...4ba

For mannens skyld? 

Jeg opplever at det damer helst vil er egentlig penis i vagina.

Har mange ganger tenkt hvor flott det hadde vært å prøvd andre ting også, men nei den skal inn der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre!

Jeg elsker sex, og mest av alt penetrering, selv om jeg aldri har kommet med en mann. Det er ikke mennenes feil, jeg har vært veldig nære, men noe i hodet mitt stopper meg. Jeg har så mye glede av sex at det ikke er så farlig, synes jeg er heldig som jeg er!

Anonymkode: 23313...7ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg kommer alltid. Fort også. Noen ganger mange ganger. Kan nesten telle de gangene jeg ikke har kommet, faktisk ..

jeg stimuleres av at klitten min gnis mot mannens kropp. Noen ganger når jeg sitter oppå tror jeg at jeg får g-punktsorgasme for da kan jeg squirte. Kan virke mer intenst. 

for min del så er det jeg som styrer om jeg kommer, har ikke så mye med mannens ferdigheter å gjøre.. 

jeg har kunnet komme siden jeg var ganske liten så har liksom veldig kontroll på den biten! 

Anonymkode: c9fbf...048

Helt samme her, jeg kan nok også telle på én hånd hvor mange ganger jeg IKKE har kommet under sex. Jeg stimuleres på samme måte som deg, og skjønner meg egentlig ikke på dem som må ha masse stimulering utenom dette for å komme. Jeg syns det er tusen ganger bedre å komme under penetrering, så jeg hadde blitt skuffet hvis jeg måtte "ta til takke" med å komme under oralsex etterpå.

Anonymkode: d5977...dba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer alltid av samleie, ikke må jeg jobbe så mye for det heller... K35

Anonymkode: 57313...618

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Heldigvis kommer jeg like lett vaginalt som via klitoris, så da er det ikke så utfordrende å komme under samleie. Likevel går det raskere hvis han bruker fingre enn penis, tror det handler om vinkler eller noe. Uansett ikke et problem, tror jeg kommer 95 % av gangene, selv uten klitorisstimuli :)

Anonymkode: 015c7...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Tror jeg har opplevd det et par ganger med en ex, men tror det var fordi jeg red han og gnigga meg så mye at jeg fikk klitorisorgasme + litt squirt. Tror jeg trenger dobbelstimuli og spesielle stillinger for å komme. Skulle ønske samboeren var gira på å prøve det ut...

Anonymkode: e4d63...ca5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir omtrent bitter når jeg ser alle som skriver "hver gang" o.l. her. Fy, så heldige dere er...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer lett og flere ganger. Det rare er at orgasmene kommer lettere jo eldre jeg blir (er 41). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre og mer stressa, klarte jeg hverken å uttrykke egne behov eller slappe skikkelig av. Et tilfeldig møte med en yngre mann, gjorde at noe åpna seg inni meg, og det ble enklere. Ar gift med en som aldri klarte å åpne seg om egne behov, så det var mye frustrasjon. Da vi ble skilt, var det som en port åpna seg, og i dag er jeg gift på ny, der jeg har mange orgasmer før klimaks, der han har lært seg teknikken for at jeg squirter. 

Har aldri faket, og ting må fungere bra utenfor soverommet, for at jeg klarer å slappe av. Da ungene var små, hadde vi kanskje 30 min med rydding først, eller at jeg hadde noe på hjertet som vi diskuterte først, mens andre ganger så vi på massasjevideoer på youtube og han masserte meg først så jeg slappet skikkelig av.

Anonymkode: 2c1d2...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, AnonymBruker said:

Blir omtrent bitter når jeg ser alle som skriver "hver gang" o.l. her. Fy, så heldige dere er...

Og mennene de har sex med er minst like heldige!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarianneE skrev:

Kommer lett og flere ganger. Det rare er at orgasmene kommer lettere jo eldre jeg blir (er 41). 

Samme her og samme alder 😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt samme her, jeg kan nok også telle på én hånd hvor mange ganger jeg IKKE har kommet under sex. Jeg stimuleres på samme måte som deg, og skjønner meg egentlig ikke på dem som må ha masse stimulering utenom dette for å komme. Jeg syns det er tusen ganger bedre å komme under penetrering, så jeg hadde blitt skuffet hvis jeg måtte "ta til takke" med å komme under oralsex etterpå.

Anonymkode: d5977...dba

Oralsex kommer først! Og da er man så sensitiv og hormonell etter orgasme at penetreringen kjennes ut som en gudegave, selv om jeg ikke kommer.

Anonymkode: 3da3b...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hele tiden og ofte flere ganger. Spruter om det er røft nok. Stimulerer ikke klitoris. 

Anonymkode: 4153a...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...